Zagłosuj na najśmieszniejszą reklamę!

Dodano: Friday, 19 August 2022 o 10:18  
Firmy kurierskie, jak wszystkie duże przedsiębiorstwa, muszą dbać o odpowiednią komunikację z klientem. Sporą część tej komunikacji stanowi reklama. Firmy prześcigają się w tworzeniu coraz to ciekawszych i przykuwających uwagę reklam. Badania dowodzą, że humor w spotach reklamowych jest niezwykle istotny, dlatego stał się również ważnym elementem promocji firm kurierskich. Specjalnie dla Was, wyszukaliśmy w Internecie najśmieszniejsze reklamy.
Zapraszamy do oglądania i oddawania głosów na najlepszą reklamę!

DHL - reklama porównawcza

W Stanach Zjednoczonych nie ma tak ostrych przepisów dotyczących treści reklam, jak w Polsce. Przykładem może być tu reklama porównawcza, czyli taka, która w swojej treści przywołuje marki konkurencyjne. W Polsce dopuszczalna jedynie po spełnieniu szeregu warunków dotyczących przede wszystkim obiektywności.
Poniżej prezentujemy zabawną reklamę porównawczą DHL:


UPS - czarno-biała reklama

Reklama nie powinna nikogo obrażać oraz mieć negatywnego wpływu na społeczeństwo. Prawodawstwo określa cechy nieuczciwej reklamy. Tę nadmierną poprawność parodiuje UPS na przykładzie kwestii, na którą Amerykanie są bardzo wrażliwi.

FedEx - 10 elementów najlepszej reklamy

Badania nad skutecznością reklamy są bardzo rozwinięte i wykorzystywane przez większość dużych firm. Nie należy jednak zbyt mocno polegać jedynie na wynikach takich badań. FedEx pokazuje, co by się stało gdyby chcieć zawrzeć w spocie wszystkie elementy, które są wskazywane, jako kluczowe dla sukcesu reklamy.

DPD - paczki w magazynie

Polskie firmy kurierskie również nie pozostają w tyle i tworzą zabawne reklamy. DPD umieściło w magazynie przesyłek ukrytą kamerę. Zobaczcie, co zarejestrowała.

FedEx - gołębie

Nawet w reklamie czegoś tak, zdawałoby się, przyziemnego, jak przesyłki kurierskie można posłużyć się wyobraźnią. Stworzenie wyjątkowej i zarazem śmiesznej reklamy nie jest łatwe. Na ciekawy pomysł wpadł FedEx.


Skutki

Z pewnością dobra promocja ma znaczący wpływ na zaufanie do marki i jej postrzeganie przez potencjalnych klientów. Czy firmom kurierskim udało się zdobyć klientów swoimi reklamami? Jedno jest pewne. Musiały one mieć wpływ na to, że takie firmy jak UPS, DHL i FedEx znalazły się wśród najlepszych marek na świecie według rankingu BrandZTM Top 100 Most Valuable Global Brands. Z reklamami trzeba jednak postępować ostrożnie. Przedsiębiorstwa, aby zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów, potrafią balansować na granicy prawa. Czasem jest to jednak jedyny sposób, aby się wyróżnić w otaczającym nas świecie informacji.

A Ciebie, która z reklam najbardziej rozbawiła? Którą uważasz za najlepszą? Zagłosuj!


Sonda
Aktywna do:
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena