InPost: młodzi kupują w Internecie
Dodano: Friday, 09 August 2013 o 15:57

Branża e-commerce ma już świadomość, że warto walczyć o tego typu klientów. Jeśli bowiem Internetowi sprzedawcy zyskają ich lojalność, to odniosą korzyści gdy budżet młodych klientów będzie powoli wzrastał. Tworzone są również sklepy skierowane do młodzieży, z nowoczesnym wyglądem mówiące językiem młodych. Młodzież do sklepów internetowych przyciągają również różnego rodzaju zniżki i promocje. Działa tutaj mechanizm: im więcej się zaoszczędzi, tym więcej można wydać ;)
Oszczędności młodzi ludzie szukają również w cenach dostawy towaru. Z tego powodu często korzystają z Paczkomatów, które są tanim i szybkim sposobem na przesłanie paczki. Według danych sklepów internetowych, które współpracują z Paczkomatami młodzi coraz częściej zamawiają w Internecie ubrania i kosmetyki. Zamówienia od młodzieży stanowią nawet do 30% wolumenu sprzedaży tego typu e-sklepów. Paczkomaty ułatwiają internetowe zakupy oferując swoim partnerom m.in. bezpłatne zwroty towaru za pośrednictwem serwisu szybkiezwroty.pl.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię