Zaangażowanie firm kurierskich w tegoroczny finał WOŚP
Dodano: Friday, 13 January 2012 o 11:20
Jubileuszowy, XX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już za nami. Nadal trwa liczenie pieniędzy zebranych przez wolontariuszy i licytacje różnych unikatowych przedmiotów. Mimo, że jeszcze nie wszystko zostało policzone, zapowiada się kolejny rekord. To między innymi dzięki przedsiębiorstwom, które z roku na rok coraz liczniej i coraz hojniej wspierają akcję. Firmy z branży KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i pocztowe) również nie pozostają w tyle. Zebrane w tym roku pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu ratującego życie wcześniakom oraz pomp insulinowych dla kobiet w ciąży chorujących na cukrzycę.
Siódemka z serduszkiem
Firma kurierska Siódemka kolejny raz z rzędu wzięła udział w licytacji złotych serduszek. W zeszłym roku Siódemka wylicytowała serduszko nr 3 za 77 777zł. W tym roku suma nie składała się już z samych siódemek, ale najważniejsze jest to, że była wyższa. Do przewoźnika powędrowało serduszko nr 2 za kwotę 119 777zł. Firma już po raz dziesiąty wzięła udział w WOŚP. Złote serduszka WOŚP wykonane są ze złotej biżuterii, którą ludzie przekazują, aby wspomóc Orkiestrę.
UPS sprowadził Choppera

Na aukcję WOŚP trafiły również torebki z kolekcji "UPS a la mode" zaprojektowane przez Anię Kuczyńską. To zakończenie projektu, w którym Polki miały okazję wziąć udział w tworzeniu "torebki idealnej".
Specjalny znaczek Poczty Polskiej
Z okazji XX Finału WOŚP Poczta Polska wydała specjalny znaczek dedykowany temu wydarzeniu. Znaczek o wartości 1,95zł został wprowadzony do obiegu w dniu Finału, czyli 8 stycznia w liczbie 500 000 sztuk. Jednym ze współautorów projektu znaczka jest Jerzy Owsiak. Poczta Polska od wielu lat wspomaga Finały WOŚP przekazując darowizny i wydawnictwa pocztowe na licytacje. Poczta Polska jako jeden z darczyńców była również obecna podczas Finału w studiu TVP.
Jak widać firmom pocztowym i kurierskim nieobca jest działalność charytatywna. Dzięki temu można pomagać najbardziej potrzebującym, a same firmy poprawiają swój wizerunek.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię