Firmy z branży kuriersko-pocztowej na targach eHandel 2012
Dodano: Friday, 16 March 2012 o 14:43

W gronie wystawców znaleźli się brokerzy kurierscy: 4logis, apaczka.pl i centrumkurierskie.pl. Ci ostatni przygotowali bony na przesyłki kurierskie dla zwiedzających.
InPost
Branżę pocztową reprezentował InPost. Przedstawiciel firmy odpowiedział na kilka pytań. Najważniejszym wydarzeniem dla firmy w ubiegłym roku była telewizyjna kampania reklamowa. Nie tylko promowała ona Paczkoaty, ale również zachęcała odbiorców do robienia zakupów w Internecie. Firma postanowiła również wejść w zeszłym roku na rynki zagraniczne. Paczkomaty są już w Rosji i Estonii. Firma w roku 2012 planuje dalszy rozwój. Pracuje nad systemem nadawania przesyłek bez etykiety oraz będzie rozwijać kampanie samplingowe. Oczywiście będzie też powstawać coraz więcej Paczkomatów. Według firmy InPost na rynku e-commerce będzie postępować konsolidacja – wiele małych sklepów zostanie wchłoniętych przez dużych graczy. Na rynku mogą pojawić się również nowi konkurenci z zagranicy zachęceni rosnącymi zyskami polskich e-sklepów. Możemy również liczyć na nowe, innowacyjne rozwiązania.
Siódemka
Przedstawicielem branży kurierskiej na targach była firma Siódemka. Na swoim stoisku prezentowała swoje najnowsze usługi i narzędzia z nastawieniem na rozwiązania dedykowane sektorowi e-handlu. Na miejscu można było poznać szczegóły współpracy z firmą. Dla odwiedzających rzygotowane były również małe upominki. Przedstawiciel firmy również miał okazję wypowiedzieć się na temat sytuacji na rynku. Siódemka w 2011 roku skupiona była na umacnianiu swojej pozycji w sektorze e-commerce. Wprowadziła również przesyłki proceduralne, za pośrednictwem których zawierane są umowy na odległość. Firma wie, że usługi „szyte na miarę” to przyszłość i szansa na rozwój. W 2012 roku Siódemka ma zamiar wciąż zwiększać świadomość marki. Nastąpi również rozszerzenie sieci dystrybucji o Service Pointy, aby usługi były lepiej dostępne dla klientów indywidualnych. Siódemka posiada w swojej ofercie usługi skierowane specjalnie do właścicieli sklepów internetowych. Jest to na przykład Pobranie Next Day gwarantujące zwrot kwoty pobrania już następnego dnia po doręczeniu przesyłki. Ułatwia to sklepom internetowym utrzymanie płynności finansowej. Firma przewiduje dalszy wzrost sektora e-commerce i rosnące zainteresowanie przesyłkami kurierskimi, jako formą dostawy towarów z tego sektora.
Raben
Na targach obecna była również firma logistyczna Raben. To przedsiębiorstwo również dostrzegło potencjał w sektorze e-commerce i prezentowało ofertę skierowaną do właścicieli e-sklepów. Firma zajmuje się obsługą logistyczną sklepów interntowych, obsługą klientów tych sklepów przez contact center, zarządzaniem płatnościami oraz obsługą zwrotów. Firma przygotowała też prezentację pod tytułem „e-Commerce. Na własną rękę czy z partnerem zewnętrznym?”.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię