Duże zmiany w Poczcie Polskiej
Dodano: Friday, 25 January 2013 o 10:27
Poczta Polska już od kilku miesięcy stara się stworzyć silną konkurencję dla alternatywnych operatorów pocztowych. Nowe usługi, odpowiadające oczekiwaniom klientów, poprawa terminowości doręczeń i inne działania mają przyczynić się do osiągnięcia tego celu. Teraz, w pierwszym miesiącu funkcjonowania zdemonopolizowanego rynku przyszedł czas na kolejne zmiany. Strategia PP wygląda na skuteczną, ponieważ odnotowała ona za zeszły rok zysk w wysokości 80 mln zł. To kwota wyższa, niż planowana, choć mniejsza, niż rok wcześniej. Poczta ma zamiar wydać do 2017 roku około miliard złotych na remonty, budowę nowych placówek, rebranding i zakup nowego sprzętu. Zmiany mają przygotować spółkę do wejścia na giełdę.
Nowy model sieci placówek

Nowa identyfikacja wizualna

Nowy serwis WWW
Rebranding widoczny jest już również na stronie internetowej Poczty Polskiej. Witryna w nowej odsłonie ruszyła 23. stycznia. Nowe funkcjonalności, szata graficzna oraz przejrzysty układ strony mają ułatwić korzystanie z serwisu. Ma on być również systematycznie udoskonalany zgodnie ze wskazówkami użytkowników.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię