Co firmy kurierskie planują na 2013 rok?

Dodano: Thursday, 07 March 2013 o 15:23  
Prognozy dla branży kurierskiej na ten rok są bardzo obiecujące. Ze względu na rozwój rynku e-commerce przewidywane są kolejne wzrosty przychodów przewoźników. Co w takim razie planują firmy kurierskie na ten rok?


DPD – dostępność dla e-handlu

Firma DPD obecnie jest w trakcie rozbudowy sieci punktów DPD Strefa Paczki, które przeznaczone są do obsługi klientów indywidualnych. Dzięki nim odbieranie przesyłek z towarem z Internetu ma być dużo łatwiejsze. Do 2016 roku ma powstać na terenie kraju 600 takich punktów. DPD w 2013 roku oczekuje 9% wzrostu. Firma coraz bardziej zwraca się w kierunku obsługi klientów indywidualnych, ale nie zapomina też o stałym podnoszeniu jakości usług dla biznesu. Przewoźnik będzie się starał być łatwo dostępny dla użytkowników sieci.
 

K-EX dla małych klientów

K-EX ofertę swoich usług kieruje do klientów indywidualnych i małych firm. W ubiegłym roku pod nazwą PewnaPaczka.pl ruszyła platforma internetowa umożliwiająca wszystkim szybkie skorzystanie z tanich przesyłek ekspresowych. Podobnie jak inni przewoźnicy, K-EX stara się poszerzyć dostępność punktów nadawania i odbierania przesyłek. Taka opcja dostępna jest już w 240 salonikach prasowych Kolportera. W 2013 roku firma planuje osiągnąć przyrost sprzedaży co najmniej na zeszłorocznym poziomie. K-EX planuje też dalszy rozwój serwisu Pewna Paczka.


Pocztex stawia na satysfakcję klienta

Kurier Poczty Polskiej wyróżnia się bardzo rozbudowaną siecią placówek (ze względu na możliwość wykorzystania placówek pocztowych) oraz niskimi cenami. W 2013 roku firma zapowiada koncentrację na klientach biznesowych, szczególnie tych z sektora e-commerce. Przewoźnik będzie kontynuować również, zapoczątkowany w 2012 roku, proces elektronizacji usług oraz zapowiada rozwój oferty ubezpieczeń przesyłek. Pocztex za nadrzędny cel stawia sobie satysfakcję klienta.
 

TNT dla sektora B2B

TNT Express to lider na rynku dostaw B2B. Wyróżnia go kompleksowa oferta i wysoka jakość usług. Firma otrzymała również w 2012 roku kolejne godło „Operatora Logistycznego Roku”. TNT również zamierza coraz bardziej angażować się w obsługę sektora e-commerce. Firma w pierwszej kolejności kieruje swoją ofertę do takich klientów jak: operatorzy telefonii komórkowej, banki, instytucje finansowe, producenci elektroniki, dystrybutorzy dóbr luksusowych czy też firmy farmaceutyczne.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena