InPost: młodzi kupują w Internecie

Dodano: piątek, 09 sierpień 2013 o 15:57  
Mimo, że młodzi klienci nie dysponują dużym budżetem na zakupy, to stają się coraz liczniejszą grupą nabywców w Internecie. Prawie 85% młodzieży w wieku 13-18 lat kupuje online. Jest to grupa, która naturalnie odnajduje się w sieci, więc taki zakupy stają się ich codziennością. Nastolatki często korzystają z porównywarek cenowych i lubią mieć duży wybór.

Branża e-commerce ma już świadomość, że warto walczyć o tego typu klientów. Jeśli bowiem Internetowi sprzedawcy zyskają ich lojalność, to odniosą korzyści gdy budżet młodych klientów będzie powoli wzrastał. Tworzone są również sklepy skierowane do młodzieży, z nowoczesnym wyglądem  mówiące językiem młodych. Młodzież do sklepów internetowych przyciągają również różnego rodzaju zniżki i promocje. Działa tutaj mechanizm: im więcej się zaoszczędzi, tym więcej można wydać ;)

Oszczędności młodzi ludzie szukają również w cenach dostawy towaru. Z tego powodu często korzystają z Paczkomatów, które są tanim i szybkim sposobem na przesłanie paczki. Według danych sklepów internetowych, które współpracują z Paczkomatami młodzi coraz częściej zamawiają w Internecie ubrania i kosmetyki. Zamówienia od młodzieży stanowią nawet do 30% wolumenu sprzedaży tego typu e-sklepów. Paczkomaty ułatwiają internetowe zakupy oferując swoim partnerom m.in. bezpłatne zwroty towaru za pośrednictwem serwisu szybkiezwroty.pl.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena