Komentarzy (8)
Grzesiek
Friday, 13 January 2023 o 18:38
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Okradziona paczka o numerze 1000547938482U. 28 grudnia złożone zamówienie na transport 2 paczek 31 kilogramowych z książkami . Paczki miały być zabrane od nadawcy 29 w czwartek ale kuriera nie było, był dopiero w piątek 3o grudnia. Paczki dostarczone w poniedziałek 2 stycznia. Jedna duża i ciężka, druga duża ale zamiast 31 kg ważyła może ze 3 kilogramy ? praktycznie pusta w środku i do tego oklejona taśma DPD. Od razu za telefon do Nadawcy ? Nadawca przesłał listę wysłanych książek ? brakuje 29 pozycji. Spisałem protokół szkody, wysłana Reklamacja . Firma Furgonetka [zamawiane przez furgonetka] dzisiaj odpisała że DPD nie wie co się stało z zawartością okradzionej przesyłki. brakuje 29 książek, prawie całe pudełko i oni nic nie wiedzą. Czekam na rozpatrzenie Reklamacji i zgłoszę sprawę na Policji. Nie dam się okradać. Odradzam każdemu jakikolwiek kontakt z firmą DPD bo po prostu szkoda nerwów. Na infolinii BOT , a gdy łaskawie ktoś odbierze telefon to niestety niewiele potrafią pomóc. Ja już nigdy nie skorzystam z DPD a sprawę okradzionej przesyłki z zawartością ponad 1000 zł zgłoszę na Policji. Mam nadzieję że ta Firma niedługo padnie.
Wiesława Sawicka
Wednesday, 17 November 2021 o 08:42
DPD - przesyłka nr 15504880058988
Uważajcie Państwo na fałszywe e-maile !

Chciałam powiadomić, że dzisiaj ok. godziny 8:oo doręczono mi przesyłkę.
Kurier odpowiedział mi, że wczoraj nie próbował mi doręczyć tej paczki.
Przepraszam, za to zamieszanie, ale otrzymałam e-maila, że w dniu 16.XI.
kurier dwukrotnie nie zastał mnie w domu.
Sądzę, że to kolejny sposób na oszustwo, gdyż po otworzeniu 'przekierowania'
były dwie propozycje: odbiór z magazynu we Wrocławiu lub zapłacenie 4,20 zł
i powtórna dostawa kurierem. Aby zapłacić owe 4,20 należało podać nr karty płatniczej.
Czego oczywiście nie zrobiłam.
Dziękuję za sprawne doręczenie mi przesyłki.
Kurier zadzwonił i powiadomił mnie, że za ok. pół godziny doręczy paczkę.Grzeczny i kompetentny.

Z poważaniem
Wiesława Sawicka
Wiesława Sawicka
Wednesday, 17 November 2021 o 00:37
Nie podałam, że przesyłkę miało dostarczyć dpd nr przesyłki:
15504880058988
Wiesława Sawicka
Wednesday, 17 November 2021 o 00:32
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
dot. przesyłki nr 15504880058988
Przesyłka opłacona z góry. Jestem w domu, ani na chwilę nie wychodziłam /16.XI./. Sprawny domofon, podałam też nr telefonu. Nie zadzwonił i nikt nie próbował używać domofonu.
W informacji widzę, że kurier 2 razy próbował doręczyć paczkę i nie zastał mnie w domu. TO KŁAMSTWO!Nie zapłacę dodatkowo za doręczenie. Nikomu nie padam numeru karty płatniczej! Proszę o doręczenie paczki!
Wiesława Sawicka
DPD
Monday, 25 May 2020 o 16:07
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Kurier z DPD bezczelny, nie dość że zapłaciłam za kuriera z góry to tej przesyłki nie dostarcza. Albo zadzwoni na domofon i rzuca tekstem bez dzień dobry " albo pani schodzi albo jade" i nie obchodzi go że mam trójke małych dzieci w domu, których nie mogę zostawić samych. Ten człowiek nie chciał nawet zostawić przesyłki w sieni. Ta firma jest beznadziejna- ręka myje rękę, a kurier jaki był gburowaty i beznadziejny, mający telefon ustawiony na pocztę głosową jest i będzie.
Andrzej Halfar
Monday, 27 May 2019 o 20:40
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Beznadzieja umówiłem się z kurierem z pracy się zwolniłem się godz wcześniej A kurier to olał i nie przyjechał
I jaka solidna firma kurierska żenada
Marek Jagiel
Friday, 30 June 2017 o 10:23
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Dla mnie spoko. Zawsze na czas. Jak nadaje paczki też jest ok
mirek naturalny
Wednesday, 15 March 2017 o 11:36
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
ZNALAZŁEM SIĘ W SYTUACJI ZE TO JA JESTEM WINNY REALIZACJI ZLECENIA PRZEZ GLOBPORT I DPD, WINNY JESTEM TEMU ZE ZAPŁACIŁEM ZA USŁUGĘ I OCZEKIWAŁEM ZREALIZOWANIA USŁUGI.
NIESTETY.... ŚCIANA, ZERO POMOCY Z STRONY TYCH FIRM.
TO MNIE OBWINIAJĄ ŻE TAKIE ZLECENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE!

firma zdecydowanie złodziejska! nie radzą sobie z prostymi sytuacjami,
zrzuca odpowiedzialność z siebie na DPD, prosta sytuacja: dostają pieniądze na wykonanie usługi, zlecają swojemu partnerowi biznesowemu DPD transport, DPD gubi paczkę.... ( kradną, przywłaszczą....) wiec co?? składam reklamacje, niestety dostałem odmowę wypłaty odszkodowania,bo jak twierdzi DPD reklamacje powinien złożyć zleceniodawca (* w tej sytuacji GLOB PORT)
Bezczelny gość z DPD twierdzi ze jest jednak inaczej, dla mnie gość bez jaj, bez kompetencji, posiadam komplet dokumentów dla przedmiotowej przesyłki, niestety to za mało.... chcesz być okradziony przez Pana Marcina to wysyłaj przez Glob Port, NIE MA SZANS NA POMOC PRZY ROZWIAZNIU PROBLEMU.
Dodaj swoją opinię
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt