Komentarzy (4)
DPD
poniedziałek, 25 maj 2020 o 16:07
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Kurier z DPD bezczelny, nie dość że zapłaciłam za kuriera z góry to tej przesyłki nie dostarcza. Albo zadzwoni na domofon i rzuca tekstem bez dzień dobry " albo pani schodzi albo jade" i nie obchodzi go że mam trójke małych dzieci w domu, których nie mogę zostawić samych. Ten człowiek nie chciał nawet zostawić przesyłki w sieni. Ta firma jest beznadziejna- ręka myje rękę, a kurier jaki był gburowaty i beznadziejny, mający telefon ustawiony na pocztę głosową jest i będzie.
Andrzej Halfar
poniedziałek, 27 maj 2019 o 20:40
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Beznadzieja umówiłem się z kurierem z pracy się zwolniłem się godz wcześniej A kurier to olał i nie przyjechał
I jaka solidna firma kurierska żenada
Marek Jagiel
piątek, 30 czerwiec 2017 o 10:23
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Dla mnie spoko. Zawsze na czas. Jak nadaje paczki też jest ok
mirek naturalny
środa, 15 marzec 2017 o 11:36
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
ZNALAZŁEM SIĘ W SYTUACJI ZE TO JA JESTEM WINNY REALIZACJI ZLECENIA PRZEZ GLOBPORT I DPD, WINNY JESTEM TEMU ZE ZAPŁACIŁEM ZA USŁUGĘ I OCZEKIWAŁEM ZREALIZOWANIA USŁUGI.
NIESTETY.... ŚCIANA, ZERO POMOCY Z STRONY TYCH FIRM.
TO MNIE OBWINIAJĄ ŻE TAKIE ZLECENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE!

firma zdecydowanie złodziejska! nie radzą sobie z prostymi sytuacjami,
zrzuca odpowiedzialność z siebie na DPD, prosta sytuacja: dostają pieniądze na wykonanie usługi, zlecają swojemu partnerowi biznesowemu DPD transport, DPD gubi paczkę.... ( kradną, przywłaszczą....) wiec co?? składam reklamacje, niestety dostałem odmowę wypłaty odszkodowania,bo jak twierdzi DPD reklamacje powinien złożyć zleceniodawca (* w tej sytuacji GLOB PORT)
Bezczelny gość z DPD twierdzi ze jest jednak inaczej, dla mnie gość bez jaj, bez kompetencji, posiadam komplet dokumentów dla przedmiotowej przesyłki, niestety to za mało.... chcesz być okradziony przez Pana Marcina to wysyłaj przez Glob Port, NIE MA SZANS NA POMOC PRZY ROZWIAZNIU PROBLEMU.
Dodaj swoją opinię
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt