Korzystamy z usług firmy DPD, która jest jedną z największych firm kurierskich zarówno w Polsce jak i na świecie. Zamawiając przesyłkę za pośrednictwem naszego serwisu płacisz znacznie mniej, niż gdybyś zwrócił się bezpośrednio do firmy kurierskiej.
Nie musisz podpisywać z nami żadnych umów, nawet jeśli prowadzisz firmę to nie jesteś do niczego zobowiązany.
Wysyłasz paczki jakie chcesz, gdzie chcesz i kiedy chcesz. Nie wymagamy żadnych zobowiązań, czy też deklaracji.
Oszuści! Omijać szerokim łukiem. Kurier zweryfikowal przesyłkę pod względem wagi -
różnica niby 3 kilogramy. Szybkapaka wystawiła fakturę. Faktura nie dotarła. Powiadomien
brak. Po prawie roku nagle udało im się skontaktować, wyłudzając przy tym pół tysiaca zl
za 3 kg niezgodność. Przy prośbie o protokół weryfikacji wagi odpowiadają że już za
późno i takiego nie dostarcza. Nic dziwnego że tyle zwlekali z informacja o zapłacie.
Tragedia.
Klient
Wednesday, 22 August 2018 o 19:06
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Porażka, dno....
Marek Kiliański
Wednesday, 20 March 2013 o 22:39
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ja osobiście polecam, współpracuję ponad rok z SzybkaPaka.pl i nie narzekam. Zwroty pobrań
o czasie terminowość doręczeń w normie.
OSZUŚCI! NIE POLECAM! Zamówiłem paczkę aby dostarczyli na pomorze (garnitur dla mnie i
sprzęt dla klienta), paczki nie dostarczyli, 1 raz puścił kurier sygnał na telefon podany,
po czym po świętach dzwonię i pytam gdzie paczka - odpowiedź kuriera: ZOSTAWIŁEM AWIZO NA
KLAMCE - przecież obok drzwi jest skrzynka na listy? Jak można awizo pozostawić w zimie na
klamce od drzwi zewnętrznych domu?
Paczkę zwrócili na adres nadania i żądają jeszcze zapłaty za zwrot? PORYPAŁO ICH? Na
jakiej zasadzie i podstawie?
W wyniku działania serwisu Szybkapaka.pl i kuriera K-ex którym to paczka była
dostarczona:
- utrata klienta oraz zaufania do naszej firmy
- zwrot należności klientowi
- opodatkowanie faktury do zakupionego przez klienta produktu
- straty moralne ze względu na brak odpowiedniego ubioru na spotkaniu z klientem, świętach z
rodziną oraz wyjściem do kościoła...
Na dzień dzisiejszy tyle, wnosiłem telefonicznie, nie pomogło... Piszę tutaj, wnoszę o
zwrot przesyłki na koszt serwisu oraz zapłatę kosztów poniesionych przez firmę w
wysokości 500 zł brutto.
Paczkę zwrócili na adres nadania i żądają jeszcze zapłaty za zwrot? PORYPAŁO ICH? Na jakiej zasadzie i podstawie?
W wyniku działania serwisu Szybkapaka.pl i kuriera K-ex którym to paczka była dostarczona:
- utrata klienta oraz zaufania do naszej firmy
- zwrot należności klientowi
- opodatkowanie faktury do zakupionego przez klienta produktu
- straty moralne ze względu na brak odpowiedniego ubioru na spotkaniu z klientem, świętach z rodziną oraz wyjściem do kościoła...
Na dzień dzisiejszy tyle, wnosiłem telefonicznie, nie pomogło... Piszę tutaj, wnoszę o zwrot przesyłki na koszt serwisu oraz zapłatę kosztów poniesionych przez firmę w wysokości 500 zł brutto.