Więcej punktów sprzedaży Przesyłki Gabarytowej

Dodano:  
Przesyłka Gabarytowa oferowana od początku 2012 roku przez Pocztę Polską spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy jej funkcjonowania skorzystano z tej usługi aż 20 tys. razy. Z powodu tak dużego zainteresowania Poczta Polska zwiększyła niedawno liczbę punktów sprzedaży tej usługi do blisko 5 tysięcy. 
 

Przesyłka Gabarytowa

Cena Przesyłki Gabarytowej zależy wyłącznie od jej rozmiarów, a nie wagi. Klienci mają do wyboru pięć rodzajów ekologicznych opakowań o różnych wymiarach.  Oferta jest skierowana przede wszystkim do klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Wysyłanie takich przesyłek jest łatwiejsze ponieważ klient od razu zna cenę, a przesyłka nie musi być ważona na poczcie. Istnieje również możliwość zakupienia opcji dodatkowej – pobrania. Jest to przydatne szczególnie dla sprzedawców internetowych.
 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena