UPS zajmie się zwrotem niechcianych prezentów

Dodano:  
Firmy kurierskie nie zwalniają swoich obrotów po Świętach. Nie wszystkie prezenty bowiem okazują się trafione i w styczniu znajdzie się wiele osób, które będą chciały zwrócić to, co znalazły pod choinką. Oznacza to dużą, choć nie tak dużą jak w grudniu, liczbę przesyłek kurierskich do obsłużenia.

Firma UPS szacuje, że przetransportuje ponad 2 miliony paczek zwrotnych w ciągu pierwszego tygodnia stycznia, tym razem od klientów do sprzedawców. Na 3 stycznia firma kurierska przewiduje w USA Narodowy Dzień Zwrotów, gdyż wtedy najprawdopodobniej zostanie przesłane najwięcej przesyłek zwrotnych, aż 520 tysięcy.

Dla tego typu przesyłek firma oferuje specjalne usługi. Sprzedawcy mogą dołączać etykiety zwrotne do przesyłki lub generować je on-line i przesyłać za pomocą e-maila do niezadowolonych klientów. Klienci natomiast mogą nadawać paczki zwrotne w punktach UPS Store. Firma umożliwia też sprawne zorganizowanie wymiany produktu na inny.

Badania przeprowadzone przez UPS oraz comScore ujawniły, że aż 63% e-klientów sprawdza warunki zwrotu przed dokonaniem zakupów w sieci. W dodatku ponad 60% z nich oczekuje etykiety zwrotnej w przesyłce lub możliwości jej wydrukowania z Internetu.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena