Siódemka rozwija sieć Service Pointów

Dodano:  
Firma kurierska Siódemka tworzy sieć Service Pointów, czyli partnerskich punktów przyjęć przesyłek. Dzięki nim klienci indywidualni będą mogli nadać przesyłkę w miejscach, gdzie często bywają np. w centrach handlowych, na głównych ulicach itp. Procedura nadania ma być prosta i szybka. Wystarczy przyjść z przesyłką do punktu Siódemki, zapakować ją w opakowanie firmowe na miejscu, wypełnić list przewozowy i zapłacić w kasie. Podczas nadania w Service Poincie dostępne są również usługi dodatkowe: ubezpieczenie przesyłki do kwoty 5 tys. zł., opakowanie firmowe, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki i inne. Z punktów będą mogli skorzystać klienci nadający przesyłki do 30 kg.

Kto może ubiegać się o otworzenie Service Pointu Siódemki?

Przedsiębiorcy dysponujący lokalem w atrakcyjnym miejscu. Lokal powinien być punktem handlowym lub usługowym w znanym, ruchliwym i łatwo dostępnym miejscu, w mieście powyżej 30 tys. mieszkańców. Partnerzy Siódemki będą otrzymywać prowizję od nadanych paczek, a dodatkowo mogą liczyć na wzrost obrotów, gdy nadawca zrobi przy okazji zakupy w ich punkcie. Pierwsze Service Pointy działają już w Warszawie.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena