Siódemka otrzymała Laur Klienta już po raz trzeci
Już po raz trzeci firma kurierska Siódemka została wyróżniona złotym medalem „Laur Klienta”. Firma została najlepiej oceniona przez klientów w kategorii polskich przesyłek kurierskich.
Źródła sukcesu
Według samych pracowników firmy źródłem sukcesu jest codzienna praca w celu podnoszenia jakości usług i standardów obsługi klientów. Siódemka jest również liderem innowacji w polskiej branży kurierskiej, co stale podnosi zadowolenie konsumentów jej usług. Firma wprowadziła jako pierwsza w Polsce aplikację na urządzenia mobilne – Mobile 7. Użytkownicy mogą za jej pomocą śledzić przesyłkę, obliczyć koszty dostawy i zamówić kuriera. Kolejną innowacją jest Tracking Allegro, który ułatwia śledzenie przesyłek z towarem zakupionym na tej platformie aukcyjnej.
Siódemce gratulujemy i pozostaje nam mieć nadzieję, że nadal będzie się starać tak dobrze zaspokajać potrzeby klientów.