Przesyłka Gabarytowa zyskuje na popularności

Dodano:  
Usługa Przesyłka Gabarytowa została wprowadzona przez Pocztę Polską 16 grudnia 2011 roku. Jej cena zależy jedynie od wielkości wybranego opakowania, a nie od wagi przesyłki, jak jest to w standardowych przesyłkach. Nowa oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy wysłali oni już 20 tys. przesyłek gabarytowych. Oferta skierowana jest do klientów indywidualnych oraz małych e-sprzedawców, którzy łatwiej niż dotychczas mogą przewidzieć cenę przesyłki. W serwisie standardowym cena takich przesyłek wynosi od 13,50 do 20,00zł.


Preferencje klientów

Poczta Polska przeanalizowała również rynek przesyłek paczkowych pod kątem oczekiwań klientów. Okazuje się, że zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi najczęściej wysyłają małe paczki do 10kg. Jedna trzecia kleintów wysyła jedynie 1-5 paczek rocznie. Motywy wybierania Poczty Polskiej przez jej klientów to: największa w kraju sieć placówek pocztowych, bezpieczeństwo i gwarancja doręczenia, korzystna oferta cenowa oraz nowoczesny system śledzenia przesyłek.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena