Prowadzenie Service Pointów się opłaca

Dodano:  
Firma kurierska Siódemka przeprowadziła analizę, z której wynika, że sklepy i punkty usługowe, które zdecydowały się na poszerzenie oferty o Service Piont, odnotowały wzrost przychodów. Wynika to z prowizji pobieranej od każdej nadanej paczki oraz z dodatkowych zakupów klientów korzystających z usług Siódemki.

Punkty Siódemki zyskują na popularności, ponieważ klienci indywidualni mogą w nich nadawać przesyłki w dogodnym dla nich czasie i miejscu. Obopólne korzyści, klientów i właścicieli punktów, powodują, że w Polsce powstaje coraz więcej Service Piontów. Sieć punktów partnerskich jest rozwijana dopiero od dwóch lat, a liczy sobie już prawie 1000 punktów. Docelowo ma być ich dwa razy więcej.

Osoby prowadzące Service Point odpowiadają za prawidłowe wycenienie usługi i przyjęcie należności. Siódemka oferuje w tym zakresie szkolenia i zapewnie wszelkie potrzebne materiały. W zamian otrzymują oni prowizję od każdej paczki, która obecnie wynosi 5zł. Oferta współpracy skierowana jest zarówno do małych firm, czyli osób prowadzących pojedyncze punkty, jak i do dużych przedsiębiorstw.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena