Poczta Polska z nową ofertą paczkową

Dodano:  
Poczta Polska w ramach realizacji nowe strategii do 2015 roku wprowadza nowe usługi paczkowe. Mają one lepiej spełniać oczekiwania klientów i poprawić pozycję spółki na rynku. Wprowadzane są obecnie dwie nowe usługi.
 

Przesyłka Biznesowa

Przesyłka Biznesowa przeznaczona jest dla klientów instytucjonalnych. Została stworzona przede wszystkim z myślą o rozwijającym się segmnecie sklepów internetowych. Aby móc skorzystać z takiej usługi firma musi podpisać umowę z Pocztą Polską i nadawać conajmniej 100 przesyłek miesięcznie. Im więcej przesyłek będzie nadawał klient, tym mniejsza będzie opłata za pojedyńczą przesyłkę. Przesyłki będą mogły ważyć do 30 kg, jednak opłata nie będzie naliczana według wagi. Cena uzależniona jest od wymiarów przesyłki. Firmy będą wysyłać towary w opakowaniach własnych.
Kolejnymi udogodnieniami zawartymi w tej usłudze jest SMS-owe powiadomienie odbiorcy o terminie doręczenia przesyłki i kwocie pobrania. Również powtórne awizo doręczane będzie w formie SMS. Dzięki aplikacji „Elektroniczny Nadawca” ułatwione będzie również nadawanie przesyłek. Umożliwia ona bowiem wprowadzanie danych przesyłki i wydruk nalepki adresowej. Również ze względu na brak konieczności ważenia przesyłki przy nadaniu procedura ta będzie przebiegać szybciej.
 

Przesyłka Gabarytowa (EKO)

Poczta Polska przygotowała również ofertę dla klientów indywidualnych oraz małych firm. Jest to Przesyłka Gabarytowa, czyli taka, której cena zależy od wymiarów paczki, a nie jej wagi. Przesyłki w ramach tej usługi będą musiały być zapakowane w specjalnie do tego celu przeznaczone opakowania. Przewidziano cztery wielkości opakowań oraz tubę. W zależności  od wielkości wybranego opakowania klient zapłaci od 13,50 do 20,00 zł za przesyłkę. O cenie decyduje również kategoria nadania: jako przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa. Opakowania na przesyłki są wykonane z ekologicznego papieru.

 

Korzyści

Takie rozwiązania są korzystne dla osób handlujących w Internecie. Mogą one wtedy łatwo obliczyć i podać kupującym koszty przesyłki bez konieczności ważenia paczki. Osoby prywatne o rzeczywistej cenie przesyłki najczęściej dowiadywały się dopiero na poczcie, przy nadaniu. Teraz będą mogły ją znać już wcześniej, co znacznie zwiększa wygodę i oszczędza czas. Nowe przesyłki będą promowane przez kampanię marketingową w Internecie, prasie, TV i radiu. 
 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena