Poczta Polska upraszcza strukturę

Dodano:  
Od 1 stycznia 2012 roku w Poczcie Polskiej zostanie wprowadzona nowa struktura organizacyjna. Ma być ona bardziej wydajna, probiznesowa i nastawiona na obsługę klienta. Zmiana struktury ma być pomocna we wdrażaniu nowej strategii spółki. Zmiana ma wprowadzić jasny podział kompetencji i odpowiedzialności na poziomie centralnym i w terenie. Na szczeblu centralnym powstaną komórki odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie siecią placówek pocztowych oraz zarządzanie strategicznymi liniami produktowymi. Zmniejszy się liczba oddziałów rejonowych z obcenie działających 62, do 17, które będą pełnić jednocześnie funkcje biznesowe i wsparcia. Mieszczące się  w miastach wojewódzkich Regiony Sieci będą się koncentrować jedynie na sprzedaży usług. 
 
Celem zmian jest przede wszystkim poprawa efektyności działania spółki, lepsza obsługa klientów, wzrost jakości usług, a przez to lepsze konkurowanie na rynku. Celom tym sprzyjać ma centralizacja funkcji pomocniczych firmy.
 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena