Paczka z towarem na wymianę

Dodano:  
Laptop, telefon komórkowy czy router internetowy – niektóre urządzenia są w dziś w pracy nieodzowne. Jeśli któreś z nich jest uszkodzone, musi trafić jak najszybciej do naprawy. W tym czasie korzystamy ze sprzętu zastępczego.

Dzięki usłudze Exchange-Service oferowanej przez General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland) można bez problemu połączyć oba te wymagania: GLS odbiera najpierw urządzenie zastępcze u nadawcy paczki i transportuje je w opakowaniu wielokrotnego użytku do odbiorcy. Na miejscu następuje wymiana uszkodzonego produktu na sprawny i ten pierwszy zostaje dostarczony do nadawcy lub też do serwisu, w którym zostanie naprawiony.

Wygoda dla Klienta

„Zleceniodawca oszczędza dzięki tej usłudze czas i pieniądze, ponieważ tylko raz trzeba jechać do klienta”, mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. „Dla klienta wymiana jest maksymalnie prosta i komfortowa – bez długiego czekania na sprzęt zastępczy, bez wielokrotnych wizyt kuriera.“

Exchange-Service oferowany jest również wtedy, kiedy klient chciałby oddać lub przesłać do naprawy produkt, dla którego nie ma odpowiedniego opakowania. Kurier GLS, przyjeżdżając do klienta po odbiór sprzętu, przywozi mu wówczas od nadawcy lub serwisu odpowiednie puste opakowanie, w którym sprzęt bezpiecznie może być transportowany dalej.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena