Nowa kampania reklamowa DHL

Dodano:  
Firma DHL Express od 24 maja rozpoczęła drugą część kampanii reklamowej International Specialist. Spot z energetyczną piosenką Aint no mountain high enough pojawił się w kanałach telewizyjnych w takic krajach jak: Chiny, Indie, Meksy, Norwegia, RPA, Korea Południowa, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Wielka Brytania. Kampania odwołuje się do światowego partnerstwa DHL z Manchester United oraz Formułą 1. Zostały stworzone dwa spoty, które nakręcono w Brazylii, Japonii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na stadionie Old Trafford w Wielkiej Brytanii. W spocie dotyczącym Manchester United, obok pracowników DHL wystąpili sławni piłkarze: Ryan Giggs, Javier Hernandez i Wayne Rooney. Menedżer klubu, sir Alex Ferguson prezentuje w spocie wartości ważne dla obu marek: globalny talent i profesjonalizm. Spoty reklamowe można obejrzeć poniżej.



Kampania obecna jest również w innych mediach, niż telewizja. Firma DHL Express rozdała swoim pracownikom koszuki treningowe Machesteru z logiem DHL. Firma chce przez to podkreślić, że jej sukces zależy w dużej mierze od zaangażowania pracowników.
W ciągu ostatnieg roku, czyli odkąd pojawiła się pierwsza odsłona kampanii International Specialist, firma DHL intensywnie inwestowała w rozwój globalnej sieci logistycznej. Ponad 100 tysięcy pracowników wzięło udział również w programie szkoleń Certified International Specialist. Dzięki niemu zapoznali się z historią przedsiębiorczości DHL oraz zasadami współpracy w ramach globalnej sieci. Firma uruchomiła również ostatnio nowe połączenie lotnicze mędzi Lipskiem, Hong Kongiem, a Los Angeles. Kolejną dużą inwestycją było przeznaczenie 47 milionów dolarów na rozbudowę centrum przeładunkowego dla regionu Ameryk w Cincinnati oraz budowa centrum przeładunkowego dla regionu Azji i Ameryki Północnej w Szanghaju, na którą wydano 175 mln dolarów.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena