Kampania informacyjna Siódemki – bezpieczne przesyłki
Dodano:
Siódemka wraz z początkiem roku 2012 ruszyła z kampanią infromacyjną „Widocznie bezpieczniejsi”. Jej celem jest przedstawienie szczególnej dbałości przewoźnika o bezpieczeństwo każdej przesyłki. Ma to związek z wprowadzeniem przez Siódemkę nowych opakowań firmowych, które lepiej chronią zawartość przesyłek. Firma chce pokazać, że jest godnym zaufania partnerem biznesowym. Przejawia się to m.in. w indywidualnym traktowaniu każdej przesyłki i stawianiu jej bezpieczeństwa na pierwszym miejscu. Bezpieczeństwo przesyłki to jeden z powodów, dla których klienci wybierają przesyłki kurierskie zamiast pocztowych, więc warto eksponować ten aspekt.
Kampania informacyjna prowadzona jest w prasie branżowej i biznesowej, w Internecie oraz materiałach firmowych przekazywanych klientom. Akcja promocyjna trwa od stycznia, a zakończy się pod koniec marca.
Nowe opakowania Siódemki dostępne są na stronie internetowej kuriera oraz bezpłatnie w sieci Service Pointów. Firma wprowadziła również nowy rodzaj koperty firmowej – foliopak. Przeznaczony jest on do przesyłek proceduralnych.
Na stronie Siódemki można znaleźć pełną ofertę opakowań firmowych oraz poradnik właściwego pakowania.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię