GLS Poland kolejny raz „Firmą Przyjazną Klientowi“

Dodano:  
Niezależna fundacja “Obserwatorium zarządzania” certyfikuje przedsiębiorstwa, które wykazały, że są szczególnie przyjazne wobec klienta. Teraz potwierdziła ona ten tytuł dla dostawcy usług logistycznych – firmy General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. (GLS Poland).

„Obserwatorium zarządzania“ kontroluje w ramach obszernego audytu, czy przedsiębiorstwa, które same uważają się za przyjazne klientom i z tego powodu ubiegają się o ten tytuł, są w stanie sprostać wymogom fundacji. Sprawdza ona przy pomocy ankietyzacji klientów, ocen eksperckich, raportów oraz klientów testowych, czy firma zorientowana jest na potrzeby klienta w kontakcie osobistym i telefonicznym, a także ocenia łatwość obsługi strony internetowej przedsiębiorstwa oraz jakość, szybkość i niezawodność serwisu.

 

GLS Poland po raz pierwszy ubiegała się o ten tytuł w roku 2010 – i osiągnęła swój cel. Praca fundacji nie kończy się jednak na jednorazowym przyznaniu certyfikatu: jeśli ktoś chce utrzymać wyróżnienie, musi każdego roku poddawać się kontroli. Obecnie dotyczy to zaledwie około 500 przedsiębiorstw w całej Polsce.

 

„Dla nas, jako usługodawców, zadowolenie naszych klientów jest najważniejszym kapitałem”, mówi Tomasz Kroll, District Manager GLS Poland. „Chcemy uczynić wszystko, aby w pełni usatysfakcjonować klienta. Olbrzymią pomocą jest przy tym otrzymanie niezależnej oceny, czy wybrane przez nas działania rzeczywiście osiągną swój cel lub czy możemy się jeszcze poprawić w określonych obszarach”.

 
GLS Poland wprowadził w minionym roku jednocześnie cztery nowe usługi, dzięki którym klienci mogą dostosować wysyłkę bądź dostawę swoich paczek do indywidualnych potrzeb. Oprócz tego przedsiębiorstwo oferuje obecnie swoje usługi za pośrednictwem punktów Parcel Shop również osobom prywatnym lub przedsiębiorcom wysyłającym małe ilości paczek.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena