Fedex przejmje Opeka

Dodano:  
Fedex przejmje Opeka. Jest już oficjalny komunikat na stronie Opeka. W artykułe pytania i odpowiedzi nurtujące klientów.


Najczęściej zadawane pytania
 

1.    Czy OPEK dołączy do FedEx jako oddzielna firma?
OPEK będzie kontynuował działalność jako odrębny podmiot należący do FedEx.

2.    W jaki sposób FedEx zamierza rozwiązać kwestię podziału zakresu obowiązków?
W najbliższej przyszłości usługi, które dotychczas na co dzień świadczyły FedEx i OPEK, pozostaną bez zmian. Firmy będą pracowały niezależnie. Z czasem dojdzie do całkowitej integracji i pełnego wykorzystania potencjału obu firm w Polsce.

3.    Czy klienci odczują jakąś zmianę?
Klienci obu firm zyskają na przejęciu. Klienci FedEx uzyskają dostęp do sieci krajowej OPEK, a klienci OPEK do sieci globalnej FedEx. 

4.    Czy marka OPEK przeistoczy się w markę FedEx?
Badania dowodzą, że FedEx jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i szanowanych marek na świecie. Zespoły integracyjne OPEK i FedEx sprawdzają aktualnie jak OPEK powinien przeistoczyć się w FedEx.

5.    Jakie są dane kontaktowe nowej firmy?
Dane kontaktowe OPEK na razie pozostaną bez zmian. Wszystkie pytania dotyczące obsługi krajowej należy kierować do OPEK pod numer dla telefonów stacjonarnych: 801 002 800 oraz dla telefonów komórkowych: 22 211 80 00. Wszystkie pytania dotyczące międzynarodowych usług FedEx powinny być kierowane do FedEx pod numer: 0 800 433 339.
   
6.    Czy mogę nadal kontaktować się z moim przedstawicielem handlowym, aby dowiedzieć się więcej na temat nowej oferty?
Tak. Jako że firmy i usługi nie zostaną zintegrowane natychmiastowo, Państwa dotychczasowy przedstawiciel handlowy w razie potrzeby skontaktuje się ze swoim odpowiednikiem w drugiej firmie, aby wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania dotyczące naszej nowej oferty biznesowej.
Jeżeli jesteś klientem OPEK i chciałbyś dowiedzieć się więcej o usługach międzynarodowych, możesz skierować swoje pytanie na adres: international@opek.com.pl.
Jeżeli jesteś klientem FedEx i chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat przesyłek krajowych, możesz swoje pytania skierować na adres:
PL_domestic@fedex.com. 
Zapraszamy zainteresowanych OPEK na stronę www.opek.com.pl, a zainteresowanych FedEx na stronę www.fedex.com/pl. Czekamy na kontakt tą drogą, która jest dogodniejsza. 

7.    Czy mogę używać mojego konta w OPEK, aby nadać przesyłkę FedEx lub odwrotnie?
Nie, jako że przez jakiś czas firmy będą funkcjonowały niezależnie, aby korzystać z pełnego zakresu usług, należy posiadać konta w obydwu firmach.
W celu uzyskania dokładnych informacji, prosimy o kontakt z Działami Obsługi Klienta OPEK i FedEx, używając danych kontaktowych, o których jest mowa w punkcie 5.

8.    Czy wszystkie usługi krajowe i międzynarodowe znajdą się na jednej fakturze?
Nie. W związku z faktem, że firmy funkcjonują niezależnie, w najbliższej przyszłości faktury za usługi międzynarodowe i krajowe będą wysyłane osobno.

9.    Czy będę mógł używać narzędzi informatycznych FedEx do wysyłek OPEK lub odwrotnie?
Nie w najbliższej przyszłości. Na razie przesyłki krajowe OPEK, realizowane są poprzez narzędzia OPEK, a przesyłki międzynarodowe FedEx poprzez narzędzia FedEx.

10.    Czy będę informowany na bieżąco o zmianach produktów i usług, cen, narzędzi informatycznych, obsługi klienta itp.?
Na naszych stronach na bieżąco będziemy komunikować o wszelkich zmianach, tak aby dostawali Państwo zawsze najświeższe informacje. Dodatkowo zarówno klienci OPEK, jak i FedEx, będą bezpośrednio informowani za pomocą emaili oraz telefonicznie o wszystkim, co może w jakikolwiek sposób wpłynąć na ich interesy.


Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena