Europa w zasięgu ręki

Dodano:  
Warszawa, 24 lutego 2012 – Do połowy kwietnia trwa najnowsza promocja usług firmy kurierskiej TNT Express. Akcja ‘Europa w zasięgu ręki’ objęła wszystkie usługi lotnicze w Europie oraz frachty lotnicze w ramach usług specjalnych. Zamówienie pierwszej przesyłki będzie premiowane upominkiem: modelem prawdziwej kurierskiej ciężarówki.

TNT Express, jedna z największych firm kurierskich świata, specjalizuje się w obsłudze rynku europejskiego. Firma dysponuje rozwiniętą siecią połączeń drogowych i lotniczych. W najnowszej kampanii TNT podkreśla atuty: jakość w zakresie ekspresowego transportu, atrakcyjne ceny, możliwość stałego monitorowania statusu przesyłki.


- Wieloletnie doświadczenie nauczyło nas, że nie przewozimy tylko przesyłek. Doręczając je w imieniu naszych klientów, bierzemy na siebie odpowiedzialność za reputację ich firm – mówi Jolanta Krupowicz, Marketing Manager TNT Express.

Aby skorzystać z promocji, należy wypełnić formularz na stronie europe.tnt.com

Nagłośnienie kampanii zapewniają działania direct marketingowe, w tym newsletter i wizyty handlowe. Za projekt kampanii odpowiadają korporacyjne struktury TNT, zaś za adaptację – polski oddział firmy.


~~~

TNT Express należy do liderów rynku usług kurierskich dla klientów instytucjonalnych. Tygodniowo przewozi 4,7 mln paczek, dokumentów i frachtów do ponad 200 krajów przy wykorzystaniu sieci 2 653 oddziałów, punktów przeładunkowych i centrów sortowania. W barwach firmy porusza się 30 239 pojazdów, firma zarządza flotą 50 samolotów. W Europie TNT posiada największą infrastrukturę w zakresie doręczeń transportem lotniczym i drogowym w systemie „od drzwi do drzwi”. TNT Express zatrudnia ponad 83 tys. pracowników na świecie i, jako pierwsza organizacja, uzyskało brytyjskie godło „Investor in people”. W 2010 r. dywizja odnotowała obroty w wysokości 7,053 mld EUR. Przychód operacyjny wyniósł 180 mln EUR. Dalsze informacje: www.tnt.com.pl 
 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena