eAwizo od DHL

Dodano:  
Klienci firm kurierskich oczekują coraz wygodniejszych form doręczeń przesyłek oraz pełnej informacji o planowanym terminie przybycia kuriera. Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, firma DHL wprowadziła do swojej oferty nową usługędodatkową – eAwizo. Ma ona zapewniać większą skuteczność doręczeń. Usługa jest dedykowana klientom oczekującym prostych, mobilnych rozwiązań wzakresie doręczeń oraz internetowym sprzedawcom, którym zależy na sprawnym zwrocie pobrań i na redukcji zwrotów.

W ramach nowej usługi eAwizo, odbiorca otrzymuje e-mail z informacją o tym, że przesyłka została nadana, z numerem przesyłki oraz ewentualną kwotą pobrania. W dniu doręczenia, gdy kurier nie zastanie adresata w domu, otrzymuje on SMS z informacją o próbie doręczenia i może natychmiast skontaktować się biurem obsługi, w celu umówienia się na kolejną wizytę kuriera.

Usługa jest dostępna od początku 2012 roku. Zainteresowanie nią stale rośnie. Gwarantuje ona obustronne korzyści – zarówno dla odbiorcy, który może łatwiej umówić się z kurierem, jak i dla nadawcy, który szybciej otrzymuje pobranie i ogranicza ilość zwrotów.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena