DPD Polska przewoźnikiem kolekcji na Fashion Week w Berlinie.
Dodano:
DPD Polska zapewniła ubraniom i elementom dekoracji bezpieczny transport poprzez specjalne zabezpieczenia.
Ubrania wraz ze scenografią musiały przebyć drogę ponad 600 km do Berlina w taki sposób, aby kolekcja była od razu gotowa do ekspozycji – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska.
Każdy element scenografii a przede wszystkim wszystkie kreacje musiały być zabezpieczone w najwyższym stopniu. W takim transporcie liczy się przede wszystkich bezpieczeństwo i czas. Prezentacja nie może zacząć się ani minuty później.
Staranny sposób zapakowania i transportu kolekcji Przybylskiego nie uszedł uwadze znanej blogerki modowej – Alicji Kowalskiej, która była obecna na prezentacji w Berlinie. Na swoim blogu podkreśliła szczególną troskę o transport kolekcji z Polski.
DPD Polska od wielu lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito, Promostars, Re-Kids i Henderson.
źródło: DPD
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię