DPD Polska przewoźnikiem kolekcji na Fashion Week w Berlinie.

Dodano:  
Wyjątkowe i delikatne stroje oraz odpowiednia scenografia złożona m.in. z podium, manekinów i efektownego oświetlenia to wyzwanie logistyczne, które wymaga szczególnej staranności oraz wysokiej specjalizacji dostawcy.

DPD Polska zapewniła ubraniom i elementom dekoracji bezpieczny transport poprzez specjalne zabezpieczenia.

Ubrania wraz ze scenografią musiały przebyć drogę ponad 600 km do Berlina w taki sposób, aby kolekcja była od razu gotowa do ekspozycji – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska.

Każdy element scenografii a przede wszystkim wszystkie kreacje musiały być zabezpieczone w najwyższym stopniu. W takim transporcie liczy się przede wszystkich bezpieczeństwo i czas. Prezentacja nie może zacząć się ani minuty później.

Staranny sposób zapakowania i transportu kolekcji Przybylskiego nie uszedł uwadze znanej blogerki modowej – Alicji Kowalskiej, która była obecna na prezentacji w Berlinie. Na swoim blogu podkreśliła szczególną troskę o transport kolekcji z Polski.

DPD Polska od wielu lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito, Promostars, Re-Kids i Henderson.

źródło: DPD
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena