Bezgranicznie z DPD

Dodano:  
Firma kurierska DPD ruszyła w zeszłym tygodniu z nową kampanią promocyjną pod tytułem „Bezgranicznie”. Obejmuje ona mikrostronę bezgranicznie.pl, reklamy w kinach oraz nowy design na firmowych opakowaniach przewoźnika. Kampania ma bardzo szerokie grono odbiorców docelowych: zarówno małe jak i duże firmy oraz klientów indywidualnych.
Na stronie internetowej bezgranicznie.pl klienci mogą skorzystać z promocji przygotowanych przez firmę. Do wyboru jest pakiet 40 paczek krajowych DPD CLASSIC, pakiet 30 paczek do Czech oraz  bilety do Multikina za pół ceny. Poza tym na stronie można zapoznać się z ofertą usług firmy DPD i skorzystać z ciekawych multimediów. Na stronie można również wziąć udział w konkursie. Wystarczy się zalogować i zaprojektować wygląd paczki kurierskiej. Nagroda główna to 10.000 zł, a do zgarnięcia są również iPad i iPhone.

Od 15 maja ruszyła również kampania reklamowa DPD w kinach. Spot reklamowy nawiązujący do filmu „Braveheart” jest emitowany w kinach sieci Helios i Cinema City. Spot promuje stronę internetową, a przede wszystkim promocję biletów kinowych.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena