500 Service Pointów Siódemki

Dodano:  
W październiku 2011 roku firma kurierska Siódemka rozpoczęła tworzenie sieci Service Pointów, czyli punktów partnerskich, w których można nadawać przesyłki. Umiejscowione w centrach handlowych i na głównych ulicach punkty miały ułatwić korzystanie z kuriera klientom indywidualnym.

Dziś, po ponad roku funkcjonowania tego projektu, Siódemka może pochwalić się siecią blisko 500 punktów partnerskich. Service Pointy cieszą się zainteresowaniem ze strony klientów, więc coraz więcej przedsiębiorców chce współpracować z Siódemką udostępniając w swoim lokalu możliwość nadawania przesyłek. Z przewoźnikiem współpracują już salony prasowe Inmedio i Relay, spółka HDS Polska oraz oddziały firmy Printmania. Część punktów partnerskich Siódemki nie należy do żadnej sieci.

Aby coraz więcej klientów miało wygodny dostęp do punktów nadawania przesyłek, Siódemka planuje nadal rozszerzać sieć Service Pointów. Sama procedura nadania jest maksymalnie uproszczona. Na miejscu znajdują się materiały do pakowania, więc nie trzeba ich szukać gdzie indziej.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena