Siódemka otrzymała Godło Firma Przyjazna Klientowi

Dodano:  
 Gala wręczenia prestiżowego Godła odbyła się 26 września 2011 roku w Hotelu Radisson Blu w Warszawie. Podczas uroczystości przyznano Certyfikaty „Firma Przyjazna Klientowi” za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. W części oficjalnej Gali przedstawione zostały zasady Programu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz zaproszeni zostali na scenę przedstawiciele firm, odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie firmą, członkowie rad nadzorczych, prezesi, dyrektorzy finansowi i dyrektorzy marketingu. Certyfikaty i statuetki programu Firma Przyjazna Klientowi wręczyli : Pan Ireneusz Tomczak – prezes Fundacji Obserwatorium Zarządzania oraz Pani Julita Łużyńska -  Dyrektor Zarządzający Norstat Poska (Partner Programu).

Firma Przyjazna Klientowi to kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości. Realizowany poprzez FPK model audytu odpowiada trendom nowoczesnego marketingu, według których kluczem do biznesowego sukcesu jest identyfikacja i zaspokajania potrzeb Klienta. Celem Programu jest wzrost poziomu zarządzania obsługą klienta wśród polskich przedsiębiorstw, podnoszenie standardów prowadzenia polityki handlowej firm i budowanie długofalowych relacji z Klientami opartych na wzajemnych korzyściach. Program adresowany do wszystkich firm i instytucji oraz oddziałów i filii koncernów działających na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o rozwoju strategii oraz kompetencji pracowników w zakresie obsługi Klienta. Program istnieje na rynku od 9 lat, dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm. W ciągu ostatnich 3 lat blisko 80% badanych w tym czasie firm otrzymało Godło.
 
Firma kurierska Siódemka również może poszczycić się tytułem Firmy Przyjaznej Klientowi. Wyróżnienie stanowi potwierdzenie najwyższego poziomu obsługi klientów wśród polskich przedsiębiorstw oraz stałego podnoszenia jakości polityki handlowej i budowania długofalowych relacji z klientami opartych na wzajemnych korzyściach. Bardzo ważne dla Siódemki jest dostosowanie się do potrzeb i specyfiki działania odbiorców. 

Ciekawym przykładem takiej „szytej na miarę potrzeb” usługi jest tzw. Przesyłka Proceduralna, dedykowana przede wszystkim do sektora bankowo-finansowego. Spełnia ona wymagania odpowiednich zabezpieczeń i procedur, podlega restrykcyjnym regulacjom takim jak: Prawo Bankowe, zalecenia KNF oraz Ustawie o Ochronie Danych Osobowych.

Innym przykładem jest aplikacja WebMobile7, która umożliwia pełną automatyzację procesu obsługi przesyłek, czy Mobile 7, która całkowicie zmienia podejście do procesu nadawania i odbioru paczek. Dzięki niej korzystając z telefonu użytkownicy - zarówno nadawcy jak i odbiorcy przesyłek - mogą wycenić przesyłkę, zamówić kuriera oraz sprawdzić gdzie znajduje się najbliższy oddział firmy. 
 
Najnowszym rozwiązaniem proponowanym przez Siódemkę, dedykowanym klientom sprzedającym i kupującym produkty w serwisie aukcyjnym Allegro, jest możliwość śledzenia statusu przesyłki przy wykorzystaniu jedynie numeru aukcji oraz własnego nicku.
 
Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi swych Klientów i spełniania obietnic im złożonych. Otrzymanie Godła to symbol i gwarancja, iż organizacja legitymująca się nim, należy do firm przyjaznych dla Klienta, wyróżniając się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.
 
Gratulujemy Siódemce, oby tak dalej.
 
Źródło:
http://www.siodemka.com/dla-prasy/aktualnosci/27-09-2011/
http://www.firmaprzyjaznaklientowi.pl/
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena