Siódemka obsługuje klientów na Facebooku

Dodano:  
Biuro Obługi Klienta Siódemki na Facebooku ma nową odsłonę. Zmieniony został wygląd zakładki, a także dodano nowe funkcje. Nowy BOK jest bardzo intuicyjny i umożliwia szybkie uzyskanie potrzebnych informacji.
 
Nową funkcją jest tracking Allegro. Dzięki temu klienci mogą sprawdzić status swojej przesyłki z platformy aukcyjnej. Do tego celu nie trzeba znać numeru listu przewozowego. Wystarczy nick z Allegro i numer aukcji. Dodana została również funkcja lokalizacji placówek Siódemki i punktów nadawania przesyłek. Podając nazwę miasta i kod pocztowy lub ulicę oaz określając maksymalną odległość, w jakiej chcemy znaleźć placówkę otrzymujemy listę punktów z dokładnymi adresami, a także możemy zapoznać się z ofertą wyświetlonych Service Pointów.
 
Nowy BOK jest bardzo funkcjonalny. Na pierwszej wyświetlanej zakładce można od razu skorzystać z podstawowych usług aplikacji: monitorowania przesyłek, trackingu Allegro oraz lokalizacji placówek. Z poziomu Facebooka można również wysłać pytanie do Siódemki i zamówić kuriera.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena