Kinowa kampania Paczkomatów

Dodano:  
W zimie mogliśmy oglądać reklamy Paczkomatów w telewizji. Teraz z kolei firma InPost promuje swoje usługi na dużym ekranie. W Multikinach 6 największych aglomeracji w Polsce można zobaczyć spot promujący usługę całodobowego nadawania i odbierania przesyłek. Kampania to zapowiedź rozszerzenia sieci Paczkomatów w Polsce. W kinach przed seansem wyświetlany jest 10-sekundowy teaser i 40-sekundowa reklama. Można je będzie zobaczyć w Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, na Śląsku, w Krakowie i Warszawie. Kampania potrwa do października 2012 roku.
Spot reklamowy to jednak nie wszystko. Kampanię wspierają również plazmy, infotixy i naklejki na podłogach. Również papierowe etui na bilety promują Paczkomaty. InPost wykorzystuje również reklamę geotargetowaną z wykorzystaniem e-mailingu i sms marketingu. To, co ma zaciekawić klientów to również konkurs, w którym można wygrać rabaty i bony na zakupy do sklepów internetowych weltbild.pl oraz TopSecret. Każdy kto wyśle konkursowego smsa otrzyma rabaty na zakupy w tych sklepach, a dodatkowo będzie mógł wylosować bon o wartości 200 zł na zakupy w którymś z tych sklepów. Każdego dnia 2 osoby otrzymają takie nagrody.
 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena