iSMS – nowa usługa w ofercie DPD Polska

Dodano:  
22 sierpnia oferta firmy DPD Polska poszerzyła się o nowe rozwiązanie skierowane do klientów indywidualnych robiących zakupy w sieci.

DPD jest pierwszą firmą, która wprowadziła tą nową funkcjonalność. Spełnia oczekiwania klientów umożliwiając odbiorcom dokonania zmian terminu doręczenia.

Usługa iSMS pozwala odbiorcy przesyłki zmienić termin doręczenia za pomocą wiadomości SMS. Polega ona na tym, że Klient zostaje poinformowany SMS-em o planowanym terminie doręczenia przesyłki. Jeśli ten termin mu nie odpowiada może go przesunąć o 1,2 lub 3 dni.
Wystarczy, że wyśle SMS z liczbą dni, o które chce przesunąć doręczenie.

To dobre rozwiązanie dla klientów indywidualnych, których trudno zastać kurierowi w domu. Dzięki usłudze zwiększy się skuteczność doręczeń, a za razem wzrośnie zadowolenie Klientów, którzy będą mogli sami decydować o terminie doręczenia.

 
Połączenie usługi iSMS z opcją DPD Consumer Premium będzie pozwalało dodatkowo na określenie przedziału godzinowego, w którym będziemy oczekiwać kuriera. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej zwiększa wygodę Klienta.

Dzięki takiemu rozwiązaniu, firma zwiększa szanse na spotkania się kuriera z klientem, co wiąże ze sobą zwiększone zadowolenie klienta ze świadczonych usług. Poza tym usługa jest prosta w obsłudze, co oznacza, że nie będzie nastręczała problemów związanych z jej odbiorem. Dzięki temu poprawią się relacje sklepów internetowych ze swoimi klientami, gdyż to właśnie firmom świadczącym usługi przez internet najbardziej zależy na dobrych stosunkach.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena