DHL z nową kampanią reklamową

Dodano:  
9 września 2011 roku odbyło się w Warszawie spotkanie kierownictwa firmy DHL Express z mediami. Ogłoszone zostało wprowadzenie przez przedsiębiorstwo nowej kampanii reklamowej. Obejmuje ona swoim zasięgiem aż 42 kraje, co oznacza, że będzie obecna w 280 stacjach telewizyjnych, ponad 200 stacjach radiowych i ponad 360 magazynach.
Dzięki tak szerokiemu zasięgowi jest to największa kampania reklamowa na świecie.

Kampania będzie prowadzona również w Polsce. Celem tych działań jest podkreślenie wyjątkowych kompetencji przewoźnika, który chwali się wysokim poziomem obsługi klienta.

Klienci DHL korzystając z zaawansowanych rozwiązań mogę efektywnie, a zarazem łatwo czerpać korzyści z międzynarodowej wymiany handlowej. Jedną z najważniejszych inicjatyw firmy w zakresie globalnej obsługi klienta jest program, który ma potwierdzić kwalifikacje pracowników i nadać tym najlepszym tytuł „Certyfikowanego Eksperta DHL”.
 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena