Komentarzy (2)
Marek Jagiel
piątek, 30 czerwiec 2017 o 10:23
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Dla mnie spoko. Zawsze na czas. Jak nadaje paczki też jest ok
mirek naturalny
środa, 15 marzec 2017 o 11:36
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
ZNALAZŁEM SIĘ W SYTUACJI ZE TO JA JESTEM WINNY REALIZACJI ZLECENIA PRZEZ GLOBPORT I DPD, WINNY JESTEM TEMU ZE ZAPŁACIŁEM ZA USŁUGĘ I OCZEKIWAŁEM ZREALIZOWANIA USŁUGI.
NIESTETY.... ŚCIANA, ZERO POMOCY Z STRONY TYCH FIRM.
TO MNIE OBWINIAJĄ ŻE TAKIE ZLECENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE!

firma zdecydowanie złodziejska! nie radzą sobie z prostymi sytuacjami,
zrzuca odpowiedzialność z siebie na DPD, prosta sytuacja: dostają pieniądze na wykonanie usługi, zlecają swojemu partnerowi biznesowemu DPD transport, DPD gubi paczkę.... ( kradną, przywłaszczą....) wiec co?? składam reklamacje, niestety dostałem odmowę wypłaty odszkodowania,bo jak twierdzi DPD reklamacje powinien złożyć zleceniodawca (* w tej sytuacji GLOB PORT)
Bezczelny gość z DPD twierdzi ze jest jednak inaczej, dla mnie gość bez jaj, bez kompetencji, posiadam komplet dokumentów dla przedmiotowej przesyłki, niestety to za mało.... chcesz być okradziony przez Pana Marcina to wysyłaj przez Glob Port, NIE MA SZANS NA POMOC PRZY ROZWIAZNIU PROBLEMU.
Dodaj swoją opinię
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt