Komentarzy (86)
Oszukany klient
poniedziałek, 25 marzec 2019 o 12:41
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
KURIER NIE ODEBRAL PACZKI. ZERO KONTAKTU Z FIRMA. PIENIĄDZE NIE DO ODZYSKANIA!!!
Artur R.
czwartek, 21 marzec 2019 o 14:08
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Brak kontaktu i unikanie wyjaśnień to priorytet tej firmy. Wielokrotne zwodzenie i przekładanie terminów wypłat pobrań to już normalka. Brak słów, ostrzegam Państwa przed korzystaniem z usług tego pośrednika - odzyskanie pieniędzy nie jest możliwe a w moim przypadku ciągnie się od 2017 roku.
Justyna
środa, 16 styczeń 2019 o 10:50
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma nie funkcjonuje tak jak kiedyś. Obecnie są to wyzyskiwacze. Nie da się odzyskać pieniędzy za niezrealizowane zamówienia. Omijać szerokim łukiem! Na rynku jest dostępna konkurencja, która pracuje bez zarzutu.
Jan D.
czwartek, 13 grudzień 2018 o 16:27
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Czy na firmy wyłudzające pieniądze {SendFast) nie ma bata ???
Ile jeszcze osób zostanie oszukane przez SendFast ???
Czy nie ma instytucji która by się zajęła nieuczciwymi firmami ???
Kinga Bus
czwartek, 06 grudzień 2018 o 11:00
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Tragedia!!! Zamówiłam kuriera, nie otrzymałam żadnej informacji. Kurier nie przyjechał. Na zwrot pieniędzy czekam już 7tyg.
krystian
środa, 17 październik 2018 o 14:55
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Szukam osób poszkodowanych przez firme sendfast : opel_iv@wp.pl

Marlena
czwartek, 16 sierpień 2018 o 16:14
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Jestem jedną z wielu poszkodowanych osób, których przesyłka zaginęła w drodze. Chętnie dołączę się do grupy aby wyegzekwować zwrot zawartości lub równowartości towaru. Nie mogę w to uwierzyć, ponieważ korzystałam z usług tego pośrednika kilka razy i nie miałam problemów.
Wojciech
poniedziałek, 06 sierpień 2018 o 15:35
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma oszukuje klientów, bierze pieniądze i nie wykonuje usługi.
klient
środa, 04 lipiec 2018 o 21:33
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Proszę o informacje jak zakończyły się spawy z zaginionymi paczkami wysyłanymi zagraniece. Moja paczka też zaginęła. Szukam ludzi poszkodowanych przez firmę Sendfast bądz sendello do zebrania większej ilości osób.
Klijent Daniel
środa, 20 czerwiec 2018 o 10:43
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Szkoda słów.

Firma dziad, brak konaku email, telefon nie odbiera. Kurier jak nie było tak nie ma. Odradzam.
Wku.... klient
piątek, 15 czerwiec 2018 o 08:10
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Pośrednik stosuje bardzo sprytną politykę, gdyż zamawianie przesyłek działa dość sprawnie, koszty są nie wielkie, natomiast firma zarabia na przetrzymywaniu pobrań za paczki. W regulaminie przy zamawianiu paczek dodali zapis, że pobranie zwracane jest w przeciągu 28 dni roboczych!!! Czy to jest normalne, że ktoś przetrzymuje 1,5 miesiąca pieniądze??
Zalegają mi od 3 miesięcy jakieś 3000tys zł i po kilku mailach napisali, że środki zwrócą najprawdopodobniej w czerwcu... Jeśli nie zgłaszam sprawę na policję i dalej.
Jak tylko otrzymam zwrot środków rezygnuję ze współpracy z sendfast.pl bo robią ludzi w balona.
Grzegorz
czwartek, 07 czerwiec 2018 o 20:22
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Odkąd pamiętam to zawsze mam mniejsze bądź większe problemy z tą firmą. Kiedyś non stop były problemy z generowaniem etykiet w panelu klienta. Za przesyłkę trzeba zapłacić kilka razy do skutku aż pojawi się możliwość wygenerowania etykiety, a nieudane próby trzeba reklamować aby zwrócili pieniążki. Raz tylko trafiłem na życzliwą kobietę, która załatwiła sprawę jak należy i przesłała mi etykietę na maila. Niestety nie mam już szczęścia trafić na tę Panią. Teraz wszyscy mają w d. to że z ich winy nie mogę nadać paczki, że zapłaciłem za nią wielokrotnie. Jak znajdą czas to zwrócą środki za przesyłki i mają gdzieś że nie zrealizowali usługi. Dzisiaj piszę bo od wczoraj znowu przesadzają. Zamówiłem wczoraj kuriera. Opłaciłem kilka razy przesyłkę z nadzieją że uda mi się wygenerować tę etykietę. Niestety ani etykiety nie udało mi się wygenerować ani nie zamówili mi kuriera. Pieniędzy też do tej pory mi nie zwrócili. Napisałem dwa maile. Nie odzywają się. Dzwoniłem non stop przez 1,5 godziny z nadzieją że ktoś odbierze. Zmarnowałem tylko czas... Przestrzegam przed tą firmą.
Daniel Rybak
wtorek, 29 maj 2018 o 11:50
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Uwaga na sendfast.pl zwyczajni oszuści nie zwracają pieniędzy z pobrań. Aż dziwne że w dzisiejszych czasach tak długo oszukuja ludzi i nikt tego oszustwa nie ukruci. A właściciel lansuje się na fb i prowadzi sklep zoologiczny za cudze pieniądze. Zgłaszam sprawę na policję i składam pozew do sądu.
Bartek
piątek, 20 kwiecień 2018 o 21:53
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
złodzieje ...nie oddają kasy z pobrania, od 03.03.2018 czekam na zwrot ponad 800zł. sprawę kieruje na policje i do prawnika.
Dorota
środa, 29 listopad 2017 o 21:06
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Witam
Gdzie mam.sie zglosic.co.dzieje.sie z.paczka? Wyslalam paczke inpostem do niemiec...... i paczka nie doszla...... niby dpd doreczylo , dzwonie pytam.sie i mowia ze nie ma nr takiej paczki...... co sie dzieje? Jak ja znalezc??
Już po...
poniedziałek, 27 listopad 2017 o 15:40
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Mam nadzieję że to co napiszę pomoże komuś nie wpaść w kanał, który funduje swoim klientom firma Sendfast vel Sendello vel Krakvet (firmy tego samego właściciela i działające na podobnych zasadach).
Generalnie wysyłka przesyłek działa jako tako - firma jest po prostu brokerem firm kurierskich i jak kurier działa poprawnie to do usługi nie ma co się przyczepić.
Problem pojawia się gdy wysyłamy przesyłkę za pobraniem. Zwrot pobrania jest na konto firmy, a mogłoby być po prostu na nasze, ale nie... i tutaj jest haczyk. Firma jak już wiele osób napisało nie zwraca pobrania i już (taka polityka firmy i co nam Pan zrobisz...).

Teraz o tym co zrobić aby to pobranie odzyskać:
1. Wysyłamy maila do Rzecznik Praw Konsumentów zgodnie z miejscem siedziby firmy Sendfast: konsument@powiatwielicki.pl
2. Składamy pozew w sądzie elektronicznym https://www.e-sad.gov.pl/
3. Czekamy około miesiąca na interwencję rzecznika lub/i orzeczenie sądu.
Osobiście próbowałem jeszcze dzwonić do w/w firm, ale zgodnie z przewidywaniami zostałem "zrzucony na drzewo".
Paulina Miziewicz
środa, 15 listopad 2017 o 20:41
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
paczka za pobraniem 5 tys.... zapłacone 3.11, a nadal nie ma. Kobieta, od której kupiłam siodło chce mnie podać na policje, ale ja przecież zapłaciłam! A tu czytam takie komentarze i jestem aż chora! Nie ma do nich żadnego telefonu, maile odbija. Od ponad roku wysyłałam przez nich przesyłki, ale pierwszy raz za tak dużym pobraniem. Dramat... Jutro idę na policję, tylko czy to coś da? Jestem załamana... Nie dziwie się, że pani, która sprzedała mi siodło jest zła, bo to ja zamówiłam kuriera, żeby odebrał od niej paczkę i wysłał do mnie. Co ja mam zrobić????
GosiaG
czwartek, 09 listopad 2017 o 13:53
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie oddali pobrania a odbiór paczki był opóźniony o tydzień.
Nie ma z nimi kontaktu.
Mail bizes@sendfast.pl nieznany?!?
Czy ktoś odzyskał pieniądze?
Czekam już miesiąc...
Idę na policję-ale chętnie się dowiem co jeszczs można zrobić.
Gosiacityart@gmail.com
Kolejny oszukany
piątek, 03 listopad 2017 o 11:42
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Mi również firma sendfast.pl zalega ze zwrotem pobrania już 2 miesiące.
Kontaktu z nimi nie ma żadnego, numer telefonu jest nieaktywny. na emaile nie odpowiadają.
Kolejny oszukany
piątek, 20 październik 2017 o 18:52
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie oddali pobrania. Przygotowałem przedsądowe wezwanie do zapłaty. 1350zł.
Marek wk.......y
środa, 27 wrzesień 2017 o 18:40
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma oszukuje na każdym kroku ,dwa miesiace czekam na pieniadze.Wybierasz dodatkową płatną opcję żeby przelew szybko wypłacili a oni cię zlewaja ,mają twoją kasę a ty się męcz człowieku.Jeżeli chcesz korzystać z tej firmy to lepiej sam doręcz paczkę będziesz do przodu .Kontakt telefoniczny - co to jest? Firma odpowiada jednym wierszem " przekazano do księgowści" można dostać wylewu.Stanowczo odradzam.
entersit
środa, 21 czerwiec 2017 o 14:49
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
POBRANIA po pół roku nie ozliczone ....
Niech nikt wiecej nie da się oszukac ...

Sprawe zgłaszam na policję
entersit
poniedziałek, 05 czerwiec 2017 o 12:39
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Kicha. Czekam ponad 3 miesiące na zwrot mojej kasy. Jeszcze miesiąc temu odbierali telefony teraz już tylko automatyczna sekretarka nawija. Nie polecam tej firmy. Trzeba napisać do Polsatu pr."UWAGA"
Aleksandra Werner- Gruszka
środa, 24 maj 2017 o 12:37
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Witam, rowniez czekam na odzyskanie pieniedzy za pobranie.brak kontaktu z biurem.co dalej??
ja
wtorek, 23 maj 2017 o 14:56
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Dramat Nie oddają kasy za przesyłki pobraniowe pomimo otrzymania wezwania do zapłaty i coddziennych ponagleń, Stara śpiewka w meili od nich ponaglenie zostało wysłane do księgowości, przepraszam za opóźnienia
Oszukany Klient
wtorek, 23 maj 2017 o 10:50
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
UWAGA OSZUŚCI!!! Paczki odbierane zgodnie z tym jak funkcjonują kurierzy zewnętrzni, do czego nie mam zastrzeżeń ale to nie zasługa SENDFAST. Problem zaczyna się po dostarczeniu paczki do klienta końcowego i odebraniu pieniędzy przez firmę kurierską a następnie przekazaniu firmie SENDFAST. Od tego momentu możecie Państwo zapomnieć o pieniądzach. SENDFAST nie odbiera połączeń i nie odpisuje na wiadomości z ponagleniami o zwrot przywłaszczonych pieniędzy. Infolinii i zgłoszenia reklamacji żyje swoim życiem (informacje wygłaszane z automatu). Na obecną chwilę jeszcze ustalam straty, jest tego sporo i z tego co zauważyłem SENDFAST okradał mnie systematycznie od wielu miesięcy. Na dniach informuje organa ścigania i prokuraturę bo z tego co czytam nie jestem san.
Pozdrawiam wszystkich i radze unikać tego pośrednika.
Sebastian
piątek, 21 kwiecień 2017 o 16:07
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma zalega z przelane pieniędzy,nie można się skontaktować z nimi.Proszę o kontakt jakas osobę która też ma problem z otrzymaniem pieniędzy lub osobę której udało się odzyskać pieniądze.Kontakt 880240243
Emilia T
czwartek, 20 kwiecień 2017 o 15:42
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
proszę o kontakt wszystkie osoby poszkodowane przez firmę SEND FAST, osoby które nie otrzymały zwrotu pieniędzy za paczki pobraniowe. sendfastpozewzbiorowy@wp.pl
Robert M.
poniedziałek, 03 kwiecień 2017 o 14:34
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Szukam ludzi oszukanych przez firmę Sendfast.
Prosze o kontakt chce wystapic ze zbiorowym pozwem.
Żły klient
środa, 29 marzec 2017 o 15:27
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Unikać.
Kurier nie przyjeżdża, serwis nie ma do kuriera numeru, wzywa kuriera ponownie, ale bez efektu. Mizerny zysk, oszczędzasz parę pln, a paczka nie zostaje nadana.
janopolo
piątek, 24 marzec 2017 o 17:56
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
UWAGA !!! SendFast, To nie jest rzetelna firma kurierska, nie wysyłajcie paczek za pobraniem za pośrednictwem tej firmy!
Już 2 miesiąc nie mogę doprosić się zwrotu moich należności z tytułu pobrań za kilka przesyłek. Ostrzegam, SENDFast to nieodpowiedzialna firma!
Emilia T
czwartek, 16 marzec 2017 o 15:36
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Mi juz rowno rok firma Sendfast nie oddala ani zlotowki z pobrania, poczatkowo kwoty pobran byly niewielkie wiec nie zauwazylam, ale ostatnio kilka wiekszych pobran i poczatek interwencji. Uzbierala sie znaczaca kwota, zgodnie z informacja z kancelarii daje firmie czas na pokojowe rozwiazanie sprawy i rozliczenie mojego konta do dnia 22.03, jesli do tego dnia nie odzyskam pieniedzy bede zbierac chetnych do pozwu zbiorowego.
To jest koniec mojej wspolpracy z ta firma, odpowiednia opinia zostanie przeslana do przewoznikow inpost i pocztex z wnioskiem o zerwanie wspolpracy z ta firma krzak. Sprawa zostanie zgloszona na policje i do krajowego rejestru dlugow.
Klient
wtorek, 14 marzec 2017 o 07:35
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
NIE POLECAM!!! OSZUŚCI!!! Na zwrot pobrania czekam drugi miesiąc. Chłopaczek na infolinii za każdym razem zbywa, że zgłosił interwencję do działu księgowości. Słyszę to od miesiąca, a kasy za pobranie jak nie było tak i nie ma.
Mirek
czwartek, 02 marzec 2017 o 20:03
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
TRAGEDIA - NIE POLECAM
Ponad miesiac po terminie - ciągłe upominanie się o swoje pieniądze !
Nie wysyłajcie nic za pośrednictwem tej firmy !
Przemson Mos
poniedziałek, 27 luty 2017 o 22:37
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
odradzam wszystkim to nie firma to jeden wielki **** i sami pajace mieszający w kotle pod czujnym okiem zmarszczonego szefa. tylko potrafią pieniądze brać a oddać za niewykonaną usługe to dla niech nie znajome zagadnienie. trzeba się prosić dzwonić upominać. już dawno powinno tego ****a nie być. A przez ten **** cierpią firmy kurierskie.
Karolina
czwartek, 23 luty 2017 o 15:42
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Bardzo zaluje ze przed wyslaniem paczki nie przeczytalam ponizszych opinii..
Na zwrot czekam 3 tygodnie, oblusga fatalna, informacja ciagle przekazana do ksiegowosci, chlopak pracujacy na infolinii jest bezczelny, rozlacza sie w trakcie rozmowy. Sprawa przekazana do KRD
Martyna
środa, 08 luty 2017 o 12:32
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Paczka dostarczona w tempie ekspresowym, dobry kontakt z kurierem. Nie wysyłałam za pobraniem, zapewne całe szczęście, lecz nie mam żadnych zastrzeżen do wykonywanej usługi. Cena zadowalająco niska.
Wolne żarty !!! Policja
sobota, 07 styczeń 2017 o 18:16
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
KPINA - widocznie w 2017 nie wchodzą z postanowieniem poprawy...

Na pobrania czekam już 2 miesiące

Ciekawe kiedy zabiorą zabawki...(i nasze pobrania)
i zostanie POLICJA / PROKURATURA
Jakub Łukowski
wtorek, 20 grudzień 2016 o 23:08
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Czekam już ponad 45 dni na zwrot pobrania. Chyba będę musiał zgłosić sprawę na Policję. Nie polecam tej firmy.
Mariusz R
wtorek, 22 listopad 2016 o 10:47
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Wysłałem pobraniowo, wszystko w terminie, dobry kontakt z obsługą. Można polecać
Przemysław Mosiądz
środa, 16 listopad 2016 o 13:38
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
ZŁODZIEJSKA FIRMA Z KOKOTOWA. NIE POLECAM NIKOMU TEGO ****U
Darek
środa, 06 lipiec 2016 o 11:05
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Również staram się wyciągnąć od nich pieniądze z pobrania już od dwóch miesięcy, gdzie mogę zgłosić sprawę, aby przyspieszyć proces wypłaty ? Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób ?
Marita
niedziela, 05 czerwiec 2016 o 08:43
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Uwaga ostrzegam przed firmą SendFast Na zwrot pobrania czekałem 3 tygodnie Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie Po monitach ciągle te same tłumaczenia "Sprawa przekazana do ksiegowosci" Dziwię sie pośrednikom takim jak "InPost , Poczt Polska ,ze współpracują z tak nierzetelną firmą .Zdecydowanie odradzam korzystania z usług SendFast.
IZabela zawiedziona
wtorek, 10 maj 2016 o 21:50
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
ogromny zawód, o zwrot pienięzy za paczki proszę i proszę..ignorują maile, czasem odpisują, żę przekazano do księgowośći..krętacze i matacze..trzeba to zgłosić na policję !!
Jan Nowak
czwartek, 05 maj 2016 o 13:38
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Miesiąc mija od doręczenia przesyłki, pobranie nie przekazane gdzie wykupiona opcja była do 10 dni roboczych. Codzienne upomnienia, codzienne zapewnienia, interwencje w księgowości, ponaglenia, a kasa leży u właściciela i procentuje... NIE POLECAM!
Krzysztof
piątek, 08 kwiecień 2016 o 20:06
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Moje 1877 trzymają 30dni i zawsze interwencjia w księgowość ha ha parodia
jooozef
piątek, 04 marzec 2016 o 09:23
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ja polecam, wysyłam paczki zwykle po zapłacie, raz tylko czekałem 10 dni na przelew ale taką sobie opcję wybrałem. Ludzie płacą 4zł za pobranie i myślą że dostaną kasę w trybie natychmiastowym, puknijcie się w czoła. Polecam zamawianie kurierów przez główne strony firm kurierskich wtedy zamiast 12 zł zapłacicie 30zł a zamiast 10 dni będzie czekać 8. Geniusze :)
Krzyś
czwartek, 03 marzec 2016 o 14:10
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ku przestrodze!
Firma SendFast, u mnie jest spalona i radzę omijać szerokim łukiem aby później mieć spokojne nerwy.
Na początku zamówiony kurier przyjechał kiedy chciał a nie według godzin ustalonych na stronie, przez to przesyłka dotarła do odbiorcy dzień później. Największy problem był z pobraniem pieniędzy zamiast 10 dni czekałem 15 dni roboczych i od 10 dnia interweniowałem codziennie, zagroziłem im zgłoszeniem na policję wtedy dopiero otrzymałem zwrot pieniędzy na konto. Był to drugi przypadek bo za pierwszym myślałem że normalnie coś im się przeoczyło. Trzeciego razu nie będzie i wszystkim odradzam.

Pozdrawiam
Krzysztof K.
Ryszard Kindle
środa, 02 marzec 2016 o 21:18
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Regularnie korzystam z usług firmy sendfast, jednak paczki za pobraniem to koszmar. Jeżeli się nie upomnę o pieniądze to ich nie dostanę. Jeżeli ktoś prowadzi firmę i korzysta z usług sendfast to musi chyba zatrudnić dodatkową osobę nadzorującą wpłaty za przesyłki pobraniowe. Polecam zaopatrzyć się w narzędzia automatyzujące zwroty pobrań dla klientów. NIE POLECAM i przenoszę się do konkurencji!!!
Teresa Gieracz
czwartek, 07 styczeń 2016 o 20:33
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie polecam, nie oddają na czas za pobrania, trzeba pisać wezwania do zapłaty, najkrócej czeka się 16 roboczych zamiast deklarowanych 10. Niektóre ponad 1 mc, i trzeba pilnować bo zapominają oddać, po prostu złodzieje, robią pieniądze na cudzym kapitale. Nie polecam, wkrótce zmieniam brokera
Klient
piątek, 18 grudzień 2015 o 11:58
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Żenada, nie wysyłajcie paczek pobraniowych za pośrednictwem firmy SendFast - nie zwracają pobrań!!! NIE POLECAM!!!
Tomek
wtorek, 08 grudzień 2015 o 21:57
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Polecam wybrać pobranie extra tzn zwrot gotówki na dzień następny od doręczenia. tzn. pieniądze na konto przelewa przewoźnik tj Poczta Polska. Opłata większa ale pewne na 100%.

A co do pobrań i zwrotu gotówki przez firmę sendfast to katastrofa!!! Polecam taka jak wyżej podałem.
XXX
sobota, 05 grudzień 2015 o 11:39
Szkoda ,że człowiek z takim kapitałem , taką szufladą firm na siebie, tak psuje sobie renomę na własne nazwisko i nie ma pieniędzy (które są ludzi) na zwrot pobrań ... żenada Panie MArku B.
XXX
sobota, 05 grudzień 2015 o 11:37
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ponad 25 tys.zł od stycznia w powietrzu ... obracają pieniędzmi ludzi ... szkoda ,że czasem człowiek pokusi się na tańsze oferty... Firma na Marka Bartko to jedna z wielu spółek na niego łącznie z kapitałem kilka mln zł. ...ta akurat ma malutki kapitał ok.5t/zł i ****o można odzyskać.
Stanisław
czwartek, 26 listopad 2015 o 20:54
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Widzę, że nie tylko Ja zostałem "uszczęśliwiony" przesyłką pobraniową firmy sendfast. Mi zalegają około 400,00 zł. Boję się, że tych pieniędzy nie odzyskam. Unikajcie tej firmy jak ognia. Moim zdaniem to oszuści. Nie wywiązują się kompletnie ze swoich zobowiązań. Na marginesie, czy ktoś zgłosił już sprawę na policję? Jeśli tak to z jakim skutkiem. Ja jeszcze poczekam do jutra i zgłaszam. Może jakiś pozew zbiorowy przeciwko tej firmie bo widzę "szczęśliwych" klientów jest więcej.
Dawid
czwartek, 19 listopad 2015 o 12:04
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie polecam. Notorycznie zwlekaja z wysylka piniedzy za pobrania. Niekiedy nawet 2 miesiace
Marta Marta
wtorek, 17 listopad 2015 o 22:26
właśnie jestem na progu procesu z tym serwisem. Zagubili w sierpniu przesyłkę warta ponad 1000zł, a cwaniaki chcą zwrócić 40zł zasłaniając się konwencją CMR. Niestety przepisy tej konwencji są przywilejem przewoźnika i nie działają w przypadku rażącego niedbalstwa, a to będę chciał im udowodnić. Osoby chcące przyłączyć się do wytyczenia sporu zbiorowego bardzo proszę o kontakt. Myślę, że na to zasłużyli. powstancow93(at)gmail.com
Magda
czwartek, 12 listopad 2015 o 11:45
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁEK ZA POBRANIEM bo nie można uzyskać zwrotu pobrania na własne konto. Ja czekam od 05.10.2015 - n-ty kontakt z infolinią - rozmowa jak z automatem - "dzisiaj będzie dokonany przelew" - tylko to dzisiaj trwa już 2 tygodnie. OSZUŚCI!!!!!!!! UNIKAĆ!!!!!!!!!!
klient
poniedziałek, 09 listopad 2015 o 12:37
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
zagubili przesyłke i 4ty miesiąc czekam na rozpatrzenie reklamacji
JAROSŁAW SZYMCzAK
piątek, 06 listopad 2015 o 19:45
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ja mam dosyć czekania zgłaszam sprawę na policję.
ps. gwiazdki ODZNACZAM.
Klient Sendfast
czwartek, 22 październik 2015 o 08:52
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Zdecydowanie nie polecam. Na pobranie czekam już miesiąc. Dzwonie już 5ty raz do sendfast i za każdym razem obiecują "jeszcze dzisiaj przelew". Przelewu nadal nie ma. Czekam do końca tygodnia a dalej policja.
P.H.U. UNIKAT
piątek, 02 październik 2015 o 10:16
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Witam.
Firma Sendfast moim zdaniem to OSZUŚĆI!!!!!.
Moja firma wysłała przesyłkę: za pobraniem expres 01-09-2015r.
Pobranie expres w rególaminie jest: zwrot pobrania w przeciągu 4 dni roboczych.
Po licznych interwencjach telefonicznych i e-mail, dowiedziałam się że muszę cierpliwie czekać do wyjaśnienia sprawy.
Dzisiaj upłynął miesiąc od wysyłki a zwrotu pobrania nie ma.
Dziwię się firmie POCZTEX że podpisała umowę z pośrednikiem Sendfast skoro ta firma nie wywiązuje się ze swoich obowiązków.
NIE WYSYŁAJCIE PRZESYŁEK ZA POBRANIEM przez Sendit fast.
SENDFAST - OSZUŚCI !!
wtorek, 22 wrzesień 2015 o 20:55
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
BANDA OSZUSTÓW !!! Kiedyś to zgłosze do prokuratury ! Gdzie jest kasa za paczki za pobraniem ponad 1 000 zł !! od 2 miesięcy czekam na przelew (piszą na stronie że przelew jest do 10 dni - ****o prawda ) Jak się nie upomni klient o kase to przepada. Katastrofa NIGDY WIĘCEJ !! OSTRZEGAM !!
Jan
środa, 12 sierpień 2015 o 19:26
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Do tej pory nie oddali kasy za paczki z maja!!! Mamy 12 sierpnia. Banda oszustów i wyzyskiwaczy. Mają moje kilka ładnych tyś zł! Sprawa oczywiście wyląduje w prokuraturze z roszczeniem o zapłacenie odsetek. Absolutnie nie wysyłajcie za ich pośrednictwem!!!
wtorek, 11 sierpień 2015 o 22:25
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Czekam na zwrot pobrań ponad dwa miesiące(paczki odebrane przez klienta 10 czerwca dziś jest 11 sierpnia!!!)Wysłałem kilkanaście emaili oraz kilkakrotnie dzwoniłem i w kółko to samo np. potrzebujemy jeszcze kilka dni, za 2-3 dni przelew zostanie zrobiony itp. ODRADZAM WYSYŁAĆ TĄ FIRMĄ PRZESYŁEK POBRANIOWYCH!!!!
anty-Pobranie
poniedziałek, 03 sierpień 2015 o 20:07
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Przestrzegam przed usługą POBRANIOWĄ - do dnia dzisiejszego nie zwrócili mi pobrań z CZERWCA a mamy już SIERPIEŃ. Tym bardziej, że było dopłacone extra za zwrot pobrań 4 dni ! Tłumaczenie wyżej opisane przez "zespół sendfast" są ściemą i chcą abyśmy w to uwierzyli. Mydlą nam oczy.

Przesyłki bez pobrania bez zastrzeżeń. To mogę polecić. Najlepsze ceny i bez uwag.

Pobranie broń BOŻE. Nigdy w życiu w sendfast (nawet za darmo)
Krzysztof
środa, 29 lipiec 2015 o 17:15
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ogólnie na paczki bez pobrania polecam. Ale już z 3 paczką pobraniową mam problem, ciągle przetrzymują pieniądzę, ostatnią sumę oddali dopiero po 16 dniach i wymianie maili. Znaleźli sposób na biznes czekaj do 1 każdego miesiąc na kapitalizację odsetek a potem dopiero wysyłają pieniążki dla klientów. PRZESTRZEGAM PRZED POBRANIEM JEST TRAGICZNE U NICH.
Bogdan Baczkiewicz
środa, 29 lipiec 2015 o 15:04
Witamy,

Uprzejmie informujemy, że na początku sierpnia przywrócona zostaje automatyzacja zwrotów pobrań i wszelkie roliczenia odbywać się będą w sposób planowy. Za powstałe utrudnienia raz jeszcze przepraszamy.

Pozdrawiamy
Murek
wtorek, 21 lipiec 2015 o 16:14
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Tragedia! Na zwrot pobrań czekam dokładnie 45 dni i wysyłałem kilka maili i nic .
ziom
niedziela, 19 lipiec 2015 o 11:35
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
pobranie dotarło do mnie po 28 dniach:) super lux. Nie wiem czy warto kolejny raz korzstać z usług tej firmy, przemawia za nimi tylko najniższa cena.
Adam
sobota, 18 lipiec 2015 o 09:52
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
KONTAKT FATALNY PRZESYŁKI ZWYKŁE JESZCZE W MIARĘ OK ALE POBRANIOWE MASAKRA MOJA FIRMA NA ZWROT POBRANIA CZEKA JUŻ PONAD DWA TYGODNIE I NIC CAŁY CZAS TYLKO JEDNO TŁUMACZENIE ZE PRZEKAŻĄ WIADOMOŚĆ DO KSIĘGOWOŚCI. JESTEM PEŁEN OBAW CZY ODZYSKAM PIENIĄDZE (PONAD 2000ZŁ). UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ.
Marcin Majewski
czwartek, 16 lipiec 2015 o 21:10
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie moge doprosic sie 4 pobran!!!! Cos mnie podkusilo, zeby wyslac przez sendfast kilkanascie paczek i o kazde pobranie jest wojna! Zebym 21. wieku musial sie non stop upominac o to co moje???? Juz ponad miesiac zwloki !!!!! Nigdy wiecej sendfast!!! Szkoda, ze nie poczytalem wczesniej opinii...
wtorek, 14 lipiec 2015 o 13:01
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Witam, Z uwagi na pojawiające się negatywne opinie o nieterminowości zwrotów pobrań chcemy poinformować Państwa o przyczynach mogących się pojawiać opóźnień.Problem techniczny związany z rozliczeniem i wykonaniem pobrań związany jest z koniecznością dodatkowej ręcznej weryfikacji zwrotów pobrań, co spowodowane jest formą w jakiej przewoźnik przekazuje pobrania na nasze konto bankowe(każdy przelew osobno, zwykle bez tytułu przelewu) brak automatyzacji w tej kwestii ze strony przewoźnika, oraz wolumen wielu setek tego typu przesyłek dziennie powoduje własnie powstałe opóźnienia. W chwili obecnej globalny krajowy przewoźnik uruchamia tzw. "Chmurę danych" co powinno w najbliższych dniach spowodować rozwiązanie powyższej sytuacji i pełną automatyzację procesu rozliczenia w opcji COD. Jednoczesnie informujemy, że każde pobranie zostanie rozliczone w najbliższym możliwym terminie. Dla wybranych przesyłek w opcji pobrania ekspres obligujemy się do wyrównania opłaty do zwykłego pobrania standard. W razie pytań nasz zespół pozostaje do dyspozycji pod adresem mailowym oraz numerem infolinii
Andrzej Ochudzki
piątek, 10 lipiec 2015 o 12:07
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Witam, mam do czynienia z firma senfast od dłuższego czasu. Początek współpracy idealnie. Kasa na czas, idealnie 10 dni roboczych i wszystko jest. Jak zacząłem wysyłać wiecej, kasa zaczęła sie spóźniać, pobrania przetrzymywane po 25 dni roboczych (skandal!). Zawsze w odpowiedzi otrzymuje ponaglenie działu księgowości. Coś czuję, że to koniec firmy sendfast wiec uważajcie aby wasze pobrania nie przepadły na zawsze.
MICHAL
piątek, 22 maj 2015 o 21:01
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
UNIKAĆ JAK OGNIA!!! UNIKAĆ SENDFAST.PL
5 paczek pobraniowych. Dwa pierwsze zwrócone po 17 i 20 dniach roboczych! Trzy kolejne na kwotę 2600 zł oczywiście opóźnione! Mija 17 i 13 dzień roboczy. UNIKAĆ SENDFAST.PL
Zawiadomienie oppp wędruje do Prokuratury Rejonowej w Wieliczce...
MICHAL
piątek, 15 maj 2015 o 09:27
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Niestety obsługa tragiczna. Zalegają z płatnościami a na infolinii słychać tyko że ktoś się skontaktuje. Nie ma kierownika lub kogoś odpowiedzialnego za prace firmy. Zaległości od lutego dalej narastają a firma tylko informuje że ktoś się tym zajmie. WIDAĆ JESZCZE DUUŻO TRZEBA POPRAWIĆ JEDLI CHCE SIĘ BYĆ POWAŻNA FIRMA BO NA RAZIE NIC NA TO NIE WSKAZUJE. NIE POLECAM
Pawel pawel
czwartek, 07 maj 2015 o 14:17
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Pocztex standardową umową zwraca im pieniądze w terminie 3dni. Oni obiecują że oddadzą w 10dni roboczych. Minęło ponad 10dni a pieniędzy dalej nie ma! NIE POLECAM!!!
Klient
niedziela, 03 maj 2015 o 22:49
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Zwroty z pobrania po 3 tygodniach zamiast 2. Nie polecam!!!
Piotrek
piątek, 24 kwiecień 2015 o 15:25
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Kiedyś to byla dobra firma a teraz totalny syf. Zglaszajcie firmę sendsyf do UOKiK , jak cos jest nie tak i domaga cię się odszkodowań za niedotrzymanie umowy. Odradzam
Roman Piątek
piątek, 17 kwiecień 2015 o 08:50
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
pienidze za pobranie przepadły !!!
wykonałem drugi telefon o zwrot pobrania
nadal czekam to już 17 dni od doręczenia,
więcej nie skożystam z ich usług.
Klient
piątek, 27 marzec 2015 o 17:06
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie polecam czekam na pieniadze juz 15 dzien z pobrania dzeonie od 4 dni i jeszcze nie przelali.
Tomek
czwartek, 29 styczeń 2015 o 20:49
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Witam,
podobnie, jak u poprzedników. Nigdy nie zdarzyło mi się, aby zwrot pobrania był w czasie. Za każdym razem musiałem dzwonić i dopiero wtedy otrzymywałem pieniądze. Zrezygnowałem z ich usług, bo nie chce mi się wszystkich paczek pobraniowych kontrolować (a tak to wyglądało).
Pozdrawiam,
Tomek
klient
czwartek, 13 listopad 2014 o 09:49
Mają problem ze zwrotem pobrań.Nikt tego nie kontroluje.To nie jest poważna firma która dba o swój wizerunek.Oszukują klientów bo pieniądze przychodzą po czasie.NIE POLECAM!!!!
Sylwia Komar
czwartek, 13 listopad 2014 o 09:44
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Paczki dochodzą na czas ale jest problem ze zwrotem pobrań.Wysyłam paczki ze zwrotem 4 dni robocze płace prawie 10 zł i pieniądze dochodzą na konto po 10 dniach.Nie polecam
Tomasz Sporny
środa, 09 lipiec 2014 o 12:53
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Nie polecam. Pieniądze za pobranie idą na konto firmy sendfast a dopiero długo później na konto klienta końcowego. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Lepiej zapłacić trochę więcej i mieć pewność. NIE POLECAM!!!!!!
Oszukany klient
poniedziałek, 30 czerwiec 2014 o 08:42
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Żenada. Przetrzymywanie pieniędzy z pobrania. Nie wywiązywanie się z regulaminu. Brak kontaktu.
Dodaj swoją opinię
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt