Komentarzy (4)
Justyna Salacinska
czwartek, 07 luty 2019 o 18:49
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Oszuści! Omijać szerokim łukiem. Kurier zweryfikowal przesyłkę pod względem wagi - różnica niby 3 kilogramy. Szybkapaka wystawiła fakturę. Faktura nie dotarła. Powiadomien brak. Po prawie roku nagle udało im się skontaktować, wyłudzając przy tym pół tysiaca zl za 3 kg niezgodność. Przy prośbie o protokół weryfikacji wagi odpowiadają że już za późno i takiego nie dostarcza. Nic dziwnego że tyle zwlekali z informacja o zapłacie. Tragedia.
Klient
środa, 22 sierpień 2018 o 19:06
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Porażka, dno....
Marek Kiliański
środa, 20 marzec 2013 o 22:39
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ja osobiście polecam, współpracuję ponad rok z SzybkaPaka.pl i nie narzekam. Zwroty pobrań o czasie terminowość doręczeń w normie.
piątek, 04 styczeń 2013 o 18:22
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
OSZUŚCI! NIE POLECAM! Zamówiłem paczkę aby dostarczyli na pomorze (garnitur dla mnie i sprzęt dla klienta), paczki nie dostarczyli, 1 raz puścił kurier sygnał na telefon podany, po czym po świętach dzwonię i pytam gdzie paczka - odpowiedź kuriera: ZOSTAWIŁEM AWIZO NA KLAMCE - przecież obok drzwi jest skrzynka na listy? Jak można awizo pozostawić w zimie na klamce od drzwi zewnętrznych domu?
Paczkę zwrócili na adres nadania i żądają jeszcze zapłaty za zwrot? PORYPAŁO ICH? Na jakiej zasadzie i podstawie?
W wyniku działania serwisu Szybkapaka.pl i kuriera K-ex którym to paczka była dostarczona:
- utrata klienta oraz zaufania do naszej firmy
- zwrot należności klientowi
- opodatkowanie faktury do zakupionego przez klienta produktu
- straty moralne ze względu na brak odpowiedniego ubioru na spotkaniu z klientem, świętach z rodziną oraz wyjściem do kościoła...

Na dzień dzisiejszy tyle, wnosiłem telefonicznie, nie pomogło... Piszę tutaj, wnoszę o zwrot przesyłki na koszt serwisu oraz zapłatę kosztów poniesionych przez firmę w wysokości 500 zł brutto.
Dodaj swoją opinię
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt