4 powody dla których warto współpracować z kurierem

Dodano: Thursday, 20 October 2011 o 12:58  
Jeśli myślimy o sprzedaży detalicznej on-line, to  kurier może być zaufanym partnerem, tylko jeśli zapewnia wysoki poziom obsługi klienta.

Oto cztery scenariusze, które pokazują, jak kurier może wnieść wartość dodaną do naszego biznesu.

1. Profesjonalna obsługa klienta.

Scenariusz: Klient zamówił prezent urodzinowy on-line, jednak nie doszedł na następny dzień zgodnie z oczekiwaniami.

Wartość dodana: Warto zamieścić na stronie WWW naszego sklepu informację o przewidywanym terminie doręczenia przesyłki. Oczywiście im krótszy termin zaoferujemy, tym większe będzie zadowolenie klientów. Po zamówieniu towaru klient powinien otrzymać rownież numer przesyłki i informację, w jaki sposób może śledzić swoją dostawę. Dzięki temu klienci unikną rozczarowań, a my unikniemy dużej liczby pytań o dostawę.

 
2. Oszczędność pieniędzy:

Scenariusz: Usługi pocztowekosztowne, szukasz sposobów na zmniejszenie kosztów i maksymalizację zysków?

Wartość dodana: Na rynku usług kurierskich jest duża konkurencja. Dzięki porówaniu ofert i cen wielu firm można zaoferować swoim klientom dobrą jakość dostaw po przystępnej cenie. Pamietajmy, że zbyt wysokie ceny przesyłki mogą odstraszać klientów od zamawiania towarów w naszym e-sklepie.
 

3. Oszczędność czasu:

Scenariusz: Twoje przesyłki muszą być wysyłane dzisiaj, ale z  powodu wielu innych zajęć nie masz czasu, żeby pójść na pocztę.

Wartość dodana: Kurier odbierze od Ciebie paczki. Pozwala to zaoszczędzić czas i wysiłek, dzięki czemu można kontynuować pracę, nie stojąc w kolejkach na poczcie. Klienci z pewnością rownież docenią szybszą wysyłkę i lepszą jakość usług kurierskich.

 
4. Wybór:

Scenariusz: Pilne dokumenty dla adwokata muszą przyjechać jutro w porze lunchu, dostawy Pan Kowalskiejmniej priorytetowe, natomiast pakiet dla nowych klientów musi być dostarczony w sobotę.

Wartość dodana:
Kurierzy oferują szereg usług kurierskich. Oprócz opcji dostawy na następny dzień znajdziesz też inne opcje np. dostawa w 48 godzin, dostawy w sobotę i nawet międzynarodowe paczki.
 

Zatem, mamy odpowiedź na pytanie, jak korzystanie z usług firm kurierskich może być  wartość dodaną dla małej firmy internetowej. Takich przykładów może być o wiele więcej. 
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena