4 powody dla których warto współpracować z kurierem
Dodano: Thursday, 20 October 2011 o 12:58
Oto cztery scenariusze, które pokazują, jak kurier może wnieść wartość dodaną do naszego biznesu.
1. Profesjonalna obsługa klienta.
Scenariusz: Klient zamówił prezent urodzinowy on-line, jednak nie doszedł na następny dzień zgodnie z oczekiwaniami.
Wartość dodana: Warto zamieścić na stronie WWW naszego sklepu informację o przewidywanym terminie doręczenia przesyłki. Oczywiście im krótszy termin zaoferujemy, tym większe będzie zadowolenie klientów. Po zamówieniu towaru klient powinien otrzymać rownież numer przesyłki i informację, w jaki sposób może śledzić swoją dostawę. Dzięki temu klienci unikną rozczarowań, a my unikniemy dużej liczby pytań o dostawę.
2. Oszczędność pieniędzy:
Scenariusz: Usługi pocztowe są kosztowne, szukasz sposobów na zmniejszenie kosztów i maksymalizację zysków?
Wartość dodana: Na rynku usług kurierskich jest duża konkurencja. Dzięki porówaniu ofert i cen wielu firm można zaoferować swoim klientom dobrą jakość dostaw po przystępnej cenie. Pamietajmy, że zbyt wysokie ceny przesyłki mogą odstraszać klientów od zamawiania towarów w naszym e-sklepie.
3. Oszczędność czasu:
Scenariusz: Twoje przesyłki muszą być wysyłane dzisiaj, ale z powodu wielu innych zajęć nie masz czasu, żeby pójść na pocztę.
Wartość dodana: Kurier odbierze od Ciebie paczki. Pozwala to zaoszczędzić czas i wysiłek, dzięki czemu można kontynuować pracę, nie stojąc w kolejkach na poczcie. Klienci z pewnością rownież docenią szybszą wysyłkę i lepszą jakość usług kurierskich.
4. Wybór:
Scenariusz: Pilne dokumenty dla adwokata muszą przyjechać jutro w porze lunchu, dostawy Pan Kowalskiej są mniej priorytetowe, natomiast pakiet dla nowych klientów musi być dostarczony w sobotę.
Wartość dodana: Kurierzy oferują szereg usług kurierskich. Oprócz opcji dostawy na następny dzień znajdziesz też inne opcje np. dostawa w 48 godzin, dostawy w sobotę i nawet międzynarodowe paczki.
Zatem, mamy odpowiedź na pytanie, jak korzystanie z usług firm kurierskich może być wartość dodaną dla małej firmy internetowej. Takich przykładów może być o wiele więcej.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię