Zapoznaj się z nowymi terminami doręczeń

Dodano: Friday, 11 January 2013 o 12:42  
Wraz z rozpoczęciem nowego roku firmy kurierskie wprowadzają pewne zmiany do swoich cenników i warunków wykonywania usług. Przypominamy, że firma UPS, jak co roku, wprowadziła nowy cennik usług. I tym razem nie obeszło się bez podwyżek (więcej o tym tutaj).
 
Zmiany wprowadzili również inni kurierzy. DPD wprowadziło gwarantowane terminy doręczeń dla serwisów, które dotąd nie miały takiej opcji. Szczegóły znajdą Państwo w tabeli poniżej.
 
Rodzaj serwisu Gwarantowany termin doręczenia
Przesyłki B2C i przesyłki  wadze powyżej 50 kg 5 dni roboczych
Przesyłki międzynarodowe na terenie Europy 7 dni roboczych – serwis drogowy
14 dni roboczych – serwis lotniczy
Przesyłki międzynarodowe poza Europą  14 dni roboczych
Pozostałe przesyłki, niezdefiniowane powyżej 14 dni roboczych
 
Również firma kurierska Siódemka wprowadziła zmiany w gwarancjach terminów doręczeń. Dotyczą one przesyłek o wadze do 20 kg, realizowanych w serwisie lokalny i krajowym. Szczegółowe dane przedstawiają tabele.
 
Serwis lokalny
Usługa Przewidywany termin doręczenia Gwarantowany termin doręczenia
7 Ekspres lokalny do 1 godziny w granicach miasta do końca następnego dnia roboczego
7 Standard lokalny do 2 godzin w granicach miasta do końca następnego dnia roboczego
7 Standard podmiejski do 4 godzin w obszarze działania lokalnego oddziału firmy do końca następnego dnia roboczego
 
Serwis krajowy
Usługa Przewidywany termin doręczenia Gwarantowany termin doręczenia
7 Standard do końca następnego dnia roboczego do 3 dni roboczych od dnia nadania
7 Next Day 10:00 do 10:00 następnego dnia roboczego do 10:00 następnego dnia roboczego
7 Next Day 12:00 do 12:00 następnego dnia roboczego do 12:00 następnego dnia roboczego
 
Usługi specjalne
Usługa Przewidywany termin doręczenia Gwarantowany termin doręczenia
WebPack 7 do końca następnego dnia roboczego do 3 dni roboczych od dnia nadania
WebPack 7 Plus do końca następnego dnia roboczego do 3 dni roboczych od dnia nadania
Siódemka Service Point do końca następnego dnia roboczego do 3 dni roboczych od dnia nadania
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena