Firma GLS wprowadza nowe usługi dla swoich klientów

Dodano:  
Od niedawna GLS Poland wysyła do swoich klientów wiadomości SMS lub e-mail, aby poinformować ich, że paczka jest do odbioru z punkcie Parcel Shop.

Ostatnimi czasy coraz więcej osób prywatnych zamawia kuriera, lecz ze względu na standardowe godziny pracy zarówno klientów jak i kurierów, często nie zastają oni nikogo w domu.

Jeśli zdarzy się właśnie taka sytuacja, po zastaniu pustego domu, kurier kieruje się do punktu Parcel Shop, które to z resztą są coraz częściej uruchamiane.
W celu udogodnienia odbioru klientom, oprócz awiza, zostaje wysłana wiadomość tekstowa. Klient dostaje sms-a lub e-maila od razu po umieszczeniu paczki w Parcel Shop.

W tym miejscu od nadawcy zależy w jaki sposób informacja ta zostanie przekazana, gdyż to on umieszcza na etykiecie przewozowej dane kontaktowe odbiorcy.
Dodatkowym udogodnieniem jest fakt, że do odbioru przesyłki jest potrzebny jedynie dowód tożsamości i numer awiza, który jest zawarty w smsie.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena