Poczta Polska wprowadza usługi kurierskie i paczkomaty

Dodano: Wednesday, 20 August 2014 o 17:33  
Poczta Polska doskonale zdaje sobie sprawę, jak dynamicznie rozwija się w Polsce rynek e-commerce. Zdaje sobie również sprawę z tego, że tak naprawdę jest on dopiero w środkowej fazie swojego rozwoju. Dlatego właśnie Poczta Polska wprowadza do swojej oferty nowe usługi, które mają być odpowiedzią na stale rosnące statystyki handlu w Internecie. Czym są te nowe usługi? Zapraszamy do lektury.

Poczta Polska i usługi kurierskie

Nowa oferta Poczty Polskiej to przede wszystkim zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi swoim klientom. Nowe usługi zainteresują zarówno sklepy internetowe i firmy logistyczne, jak i też prywatne osoby, które coraz częściej dokonują zakupów przez Internet. 
 
Nowa oferta to rozwój trzech kanałów dostępu do usług firmy. Pierwszy z nich to serwis kurierski, które oferuje usługi door to door. Są one zarówno przeznaczone dla klientów indywidualnych, jak i też biznesowych. Dotychczas Poczta Polska oferowała swojego usługi kurierskie jako Pocztex.
 
Drugim kanałem jest rozwój sieci placówek pocztowych. Celem Poczty Polskiej jest stworzenie sieci, która będzie składać się z aż 10 tysięcy punktów odbioru. Poza tym Poczta Polska wyremontowała w tym roku 100 istniejących już placówek i wprowadziła do nich nową wizualizację i nowy standard usług. 
 
W nowych placówkach nie ma okienek, ale jest za to pełna oferta pocztowa i finansowo-ubezpieczeniowa. Dodatkowo w niektórych punktach otwierane są tzw. Pocztowe Strefy Finansowe, czyli profesjonalne stanowiska przeznaczone do sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych grupy kapitałowej.
 
Do końca tego roku Poczta Polska planuje, aby w nowej wizualizacji funkcjonowało 170 placówek. Znajdą się one zarówno w większych miastach, jak Warszawa, Poznań czy Łódź, jak i też dużo mniejszych, czyli np. Pruszkowie lub Tarnowskich Górach.

Bogata oferta paczkomatów

Trzeci kanał to samoobsługowe urządzenia do odbioru paczek kurierskich, czyli tzw. paczkomaty. Poczta Polska zapewnia, że ich oferta będzie zdecydowanie bogatsza niż to, co oferują dotychczasowe firmy stawiające swoje paczkomaty. 
 
Swój sukces Poczta Polska upatruje w szerokiej gamie usług, do których należy wysyłanie paczek, prowadzenie konta, branie kredytów, polisy oraz różne e-usługi. Oczywiście z im większej ilości usług skorzysta pojedynczy klient, tym więcej zaoszczędzi na każdej z nich. 
 
 
Autor: Jakub Mikołajczak
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena