Dobre praktyki dostaw kurierskich do centrów handlowych

Dodano: Friday, 28 December 2012 o 14:33  
Centra handlowe to specyficzni klienci firm kurierskich. Oczekują dostaw w określonych godzinach, najczęściej w dużych ilościach i w systemie rampa-rampa. Z tego względu Forum Przewoźników Ekspresowych oraz Polska Rada Centrów Handlowych opracowały rekomendacje dotyczące dostaw firm kurierskich do najemców centrów handlowych. Dzięki tym Dobrym Praktykom możliwe jest zapewnienie sprawnej współpracy oraz właściwego funkcjonowania centrów handlowych.

Opracowane rekomendacje dotyczą wielkości, narzędzi i godzin dostaw oraz miejsc postoju. Zwrócono również szczególną uwagę na działalność najemców oraz agencji ochrony w obszarach związanych z dostawami. Z drugiej strony firmy kurierskie będą starały się dopasowywać do wymagań i specyfiki różnych sieci handlowych i sklepów.

Za najskuteczniejszą metodę rozwiązywania potencjalnych i istniejących problemów uznano bezpośrednią komunikację między zarządcami centrów handlowych, a przedstwicielami firm kurierskich.

Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena